بهره برداری از ۲۵ پروژه عمرانی کومله

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ ۰۸:۴۱ چاپ کد خبر: 177044

به گزارش لنگرخبر، همزمان با نخستین روز از هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی کومله با حضور مسؤولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

منوچهر مهدی‌پور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۲ شهید بخش کومله و بزرگداشت هفته دولت اظهار کرد: امروز ما مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که با تقدیم جان خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

شهردار کومله با تاکید بر پشتوانه محکم شورای اسلامی شهر کومله از شهرداری گفت: همدلی، همزبانی و همگرایی بین شورای اسلامی  و شهرداری  موجب شد که در فاصله بین ۲۲ بهمن تا هفته دولت امسال، ۲۵ پروژه عمرانی در این شهر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه عملکرد یکساله دولت را مردم باید قضاوت کنند، افزود: افتخار می‌کنم در دولت مردمی و قوی آیت الله رئیسی حضور خدمت دارم  و در این دولت ما شاهد کاهش فاصله بین مردم و مسؤولان هستیم و مردم مشکلات خود را راحت و به طور مستقیم بیان می‌کنند.

مهدی‌پور از افتتاح ۲۵ پروژه  عمرانی با اعتباری بالغ بر  ۲۵ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: بتن ریزی خیابان شهید محرمعلی رمضانی به متراژ ۴۲۰ متر مربع، بتن ریزی خیابان سردار جنگل با متراژ ۴۵۰ متر مربع، جدول‌گذاری و پالت کاری پیاده رو خیابان شهید باهنر (پالت کاری هزار و ۵۰۰ متر مربع، جدول‌گذاری ۶۰۰ متر طول)، زیرسازی و آسفالت خیابان‌های شهید نواب صفوی با متراژ هزار مترمربع، کوچه صاحب ۲ با متراژ پنج هزار متر مربع، خیابان استخر با متراژ شش هزار متر مربع از جمله این پروژه هاست.

شهردار کومله با بیان اینکه با همت اعضای محترم خانواده بزرگ شهرداری کومله، تا پایان ۱۴۰۲ کوچه خاکی در شهر کومله نخواهیم داشت، گفت: پروژه‌های زیربنایی خوبی در این شهر انجام شده و به مردم خودمان می‌بالم که با مشارکت بالای خود توانستند شهرداری را حمایت کنند.

نویسنده:
مجید صبوحی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان