۵ روستای بخش اطاقور گازدار شد

۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۹:۴۵ چاپ کد خبر: 177199

به گزارش لنگرخبر، عیسی جمال نیکویی امروز در مراسم گازرسانی به پنج روستای شهرستان لنگرود که در روستای لیاشور برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان اقدامات و عملکرد دولت در زمینه توسعه اقتصادی و آبادانی کشور است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت ۲۳ روستای کوهستانی و صعب العبور و ۲۶ واحد صنعتی در استان گازدار شدند، گفت: عملکرد شرکت گاز گیلان در زمینه گازرسانی به روستاهای صعب العبور موجب شد که این شرکت از سوی شرکت ملی گاز به عنوان استان معین در امر گازرسانی به شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان انتخاب شود.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه ۱۵۶ روستای شهرستان لنگرود گازدار شدند، اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های گازرسانی در پنج روستای لیارود، چنگول، شریفعلی سرا، لیاشور علیا و سفلی با ۶۵ خانوار درصد بهره مندی به ۹۹/۳ درصد ارتقا یافت.

به گفته جمال نیکویی، تکالیف شرکت در شهرستان لنگرود با توجه به درصد برخورداری شهرستان برای کل روستاهای ۲۰ خانوار به اتمام رسیده و برای پروژه‌های هفته دولت در در شهرستان لنگرود بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه در بخش شهری ۵۱ شهر و در بخش روستایی دو هزار و ۱۱۷ روستا گازدار شدند، گفت: ۹۹/۹۷ درصد در بخش شهری و ۹۶/۷۹ درصد در بخش روستایی از نعمت گاز برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نویسنده:
مجید صبوحی
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اطاقور

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان