تیم بسکتبال ملوان بندر انزلی در مرحله فینال یازدهمین دوره لیگ بسکتبال استان گیلان توانست در حضور خانواده های گیلانی با شکست امید سپیدرود رشت قهرمان این مسابقات شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بعد ۲ سال وقفه کرونایی، مسابقات لیگ بسکتبال بزرگسالان گیلان بعنوان پرطرفدارترین مسابقات بسکتبالی در استان گیلان از پاییز سال گذشته با شرکت هشت تیم شروع بکار کرد و روز جمعه با قهرمانی ملوان به کار خود پایان داد. 

ابتدا ۲ تیم داماش نوین رشت و پارسی اپ لنگرود در مرحله رده بندی برای کسب مقام سومی لیگ استان مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان داماش نوین با نتیجه ۵۹-۴۲ به برتری رسید و مقام سوم را از آن خود کرد. 

سرانجام در دیدار نهایی دوتیم رشتی و انزلیچی در سالن ۶ هزار نفری شهدای رشت به مصاف هم رفتند که سپیدرود و ملوان در این دیدار که به نوعی تداعی بخش رویارویی در لیگ دسته اول کشور بود بازی بسیار مهیج و تماشایی را به نمایش گذاشتند و بازی در وقت قانونی با تساوی به پایان رسید و به وقت اضافه رفت که در نهایت ملوان بندر انزلی با نتیجه ۸۰-۸۴ توانست سپیدرود رشت را شکست دهد و قهرمان یازدهمین دوره لیگ بسکتبال استان گیلان لقب بگیرد. 

مراسم اختتامیه با حضور چشمگیر هواداران و خانواده بزرگ بسکتبال گیلان همراه بود که با اهدای کاپ های قهرمانی، از تیم های اول تا سوم تجلیل شد. همچنین در بخش دیگری از مراسم اختتامیه، از دست اندرکاران مسابقات تقدیر بعمل آمد و همینطور از آریان روحانی دوست که در نظرسنجی بهترین بازیکنان لیگ به انتخاب مردم حائز آرای برتر شده بود، از سوی مدیر رسانه رادیو رشت جوایزی اهدا شد.
 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان