دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امید آفرینی با محوریت حل مشکلات مردم باید یکی از اهداف صدا و سیما و رسانه ها در کشور باشد، گفت: هرساله رهبر معظم انقلاب با محوریت حل مشکلات مردم ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار منصور زمانی امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه رسانه در دنیای کنونی نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، اظهار کرد: جنگ امروز جنگ روایت ها است لذا در برای موفقیت در این جنگ نابرابر باید از همه ظرفیت رسانه ای در کشور به ویژه رسانه های انقلابی بهره مند شد. 

وی جنگ کنونی جهان را جنگ روایت ها از طریق وارونه جلوه دادن دستاوردها دانست و گفت: استکبار از طریق ۲ هزاروپانصدرسانه متعلق به خود در حال پمپاژ خبری علیه ملت ایران و به روش وارونه جلوه دادن دستاوردهای این نظام مقدس است، لذا در این راستا نقش رسانه ملی به ویژه صداوسیما در بیان دستاوردهای انقلاب بسیار حائز اهمیت است. 

دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین توسط رسانه های انقلابی و صداوسیما بیان کرد: مردم صداوسیما را جزئی از خود می دانند به این منظور باید با ساخت برنامه های مختلف در راستای جهاد تبیین به این توصیه و دستور مقام معظم رهبری توجه ویژه کرد. 

زمانی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را امید آفرین دانست و افزود: در طول ۴۴ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی انواع دستاوردها از جمله دستاوردهای نظامی، پزشکی، هسته ای، نانوتکنولوژی و مسکن داشته است، لذا صداوسیما به مانند گذشته باید این دستاوردها را برای مردم بازگو کند تا منجر به افزایش امید در جامعه شود. 

وی با بیان اینکه امیدآفرینی با محوریت حل مشکلات مردم باید یکی از اهداف صداوسیما و رسانه ها در کشور باشد، تصریح کرد: هرسال رهبر معظم انقلاب با محوریت حل مشکلات مردم شعار سال را انتخاب می کنند لذا ما به دنبال پای کار آمدن تمامی ظرفیت ها برای حل مشکلات مردم و تحقق شعار سال هستیم. 

دستیار رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در ایام کرونا صداوسیمای مرکز گیلان با همکاری سپاه قدس گیلان نگذاشتند چراغ یادواره های شهدا در استان خاموش شود، گفت: تعداد ۶۰ یادواره شهدا به صورت زنده و تلویزیونی در ایام کرونا از صدا و سیمای مرکز گیلان پخش شد که در سطح کشور بی نظیر بود. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی در راستای محرومیت زدایی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، اظهار کرد: صداوسیمای مرکز گیلان همواره تعامل خوبی با ارگان های نظامی به ویژه سپاه قدس گیلان داشته و دستاوردهای این نهاد به بهترین نحو در شبکه استانی باران و شبکه های ملی پخش می شود. 

محمدباقر باقرزاده با تأکید بر اقدامات امید آفرین نیروهای مسلح به ویژه سپاه در کشور گفت: اقدامات سپاه و دیگر نیروهای مسلح در کشور امید آفرین بوده و اقدامات این نهاد انقلابی در زمینه های مختلف از جمله کمک مؤمنانه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بسیار ارزشمند است و تمامی این اقدامات توسط صدا و سیما ظبط و پخش می شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان