هزاران قالب و تم از پیش ساخته شده ، ایجاد یک وب‌ سایت را آسان می‌ کنند. اگر تنها چیزی که می‌ خواهید ، یک وب‌ سایت حرفه و بروز است که به اندازه‌ ای حرفه‌ ای به نظر برسد که شروعی اساسی به کسب‌ و کار شما بدهد ؛ می توانید با مرجع تخصصی طراحی وب سایت تماس گرفته و سفارش سایت دهید. برای متمایز شدن در چشم انداز رقابتی امروز ، به یک وب سایت قدرتمند نیاز هستید تا ابعاد مختلف فعالیت شما را به طور واضح و مشتری پسند پوشش بدهد. تیم های مجرب طراحی سایت ما در مجموعه ایران سایت ، دی ان ان و سیستم های مدیریتی بی نظیری را برای سایت شما مهیا کرده تا مدیریت آن‌ را بیش از پیس ساده کند.سایت شما نشان دهنده شرکت ، محصولات ، خدمات شما و در نهایت برند شما است. بنابراین مهم است که از نظر بصری جذاب ، گیرا و حرفه ای باشید.

استاندارد طراحی

مطابق با استاندارد ها وب بسازید ، به دقت تصحیح کنید و به طور منظم برای مشکلات سرعت یا عملکرد آزمایش کنید. هر صفحه باید همیشه سریع و کاربردی باشد ، زیرا هر یک از آنها می تواند اولین یا تنها برداشت یک مشتری بالقوه باشد. مناطق از کار افتاده ، کند یا ضعیف موجود در وب سایت ، بازدیدکنندگان شما را ناامید می کند و آنها را تشویق به ترک می کند. اگر کاربران صفحه شما را به سمت رقبا ترک کنند ، این یک معامله دو سر باخت خواهد بود. بهتر است برای طراحی وب سایت خود ، از آخرین استاندارد های حوزه طراحی و دیزاین بهره ببرید. یک وب سایت خوب باید عمیقاً جذاب باشد ، چه از نظر ظاهری و چه از نظر غنای مطالب. کاربری که وارد سایت شما شده است ، یک هدفی دارد و اگر به آن دست پیدا نکند ، ممکن است دیگر بازنگردد.

استفاده آسان

بازدیدکنندگان سایت همیشه عجله دارند ؛ آنها را مجبور نکنید تا برای کسب اطلاعات صبر کرده و معطل شوند. تجربه کاربری (UX) ، نقش کلیدی در کمک به بازدیدکنندگان برای استفاده ، درک و ماندن در وب سایت شما را دارد. ناوبری واضح و منطقی با سلسله مراتب واضح ایجاد کنید. از طرح‌ بندی‌ های ثابت و نشانه‌ های بصری ، برای عملکرد در سراسر سایت استفاده کنید. سایت شما باید هم «جستجوگران» را راضی کند (کسانی که به دنبال چیزی خاص هستند) و هم «مرورگر ها» (که تنها پرسه می زنند). به کاربران کمک کنید تا وظایف خود را با جستجوی در محل به سرعت انجام دهند و با پیشنهاد محتوای مرتبط و به حداقل رساندن بن بست ها ، آنها را درگیر کنید. مطمئنا ، وب سایتی که غنی از مطالب هدف دارد بوده و استفاده آن برای بازدیدکنندگان ساده باشد ؛ طرفداران بسیاری پیدا کرده و نرخ پرش آن به حداقل خواهد رسید.

دی ان ان

پلتفرم DNN که قبلاً DotNetNuke Community Edition نامیده می شد ؛ یک سیستم مدیریت محتوای متن رایگان است. پلتفرم دی ان ان ، بر روی چارچوب دات نت ساخته شده است. به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد ، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی گسترده. از ویژگی های پلتفرم DNN ، می توان به طراحی پوسته هایی اشاره کرد که به راحتی ظاهر یک وب سایت را تغییر می دهد و امکان ترکیب ماژول های شخص ثالث برای افزودن قابلیت های اضافی را فراهم می کند. از آنجایی که CMS از Multi-Tenancy پشتیبانی می کند ، می توان چندین سایت را بر اساس یک معماری ساخت. اگر شما یک توسعه‌ دهنده وب بوده و یا شرکتی هستید که به دنبال راهی برای ساده‌ سازی حضور وب خود در بازار تجارت می گردید ؛ DotNetNuke (همچنین به عنوان Evoq DNN یا فقط DNN شناخته می‌ شود) ممکن است پاسخگو باشد.

دی ان ان یا وردپرس

استفاده از دی ان ان به‌ عنوان CMS ، از ساختن وب‌ سایت برای دیگران یا حفظ یک وب‌ سایت برای خود پشتیبانی می‌ کند. توسعه دهندگان ، مشتریان و کاربران ، تمایل دارند تا این پلتفرم را در مقایسه با سایر پلتفرم ها ، از نظر انعطاف پذیری و پتانسیل آن دوست داشته باشند. DotNetNuke از وردپرس قدرتمندتر است ؛ در حالی که به طور کلی تصور می‌ شد که نصب وردپرس آسان‌ تر است. زمانی که DNN نسخه ابری Evoq را معرفی کرد ، این احساس از اذهان بیرون رفت. در حالی که استفاده از WP برای شرکت‌ هایی که برای مثال می‌ خواهند تم‌ های خود را به طور منظم تغییر دهند و افزونه‌ ها را نصب کنند ، مزایای خاص خود را دارد.

تفاوت ها

تفاوت بزرگ دی ان ان و وردپرس ، این است که پیمایش در WP همچنان به عقب و جلو از داشبورد نیاز دارد ؛ در حالی که با DNN ، شما تغییرات را مستقیماً در صفحه انجام می دهید. به طوری که نوار ابزار آن در مرورگر ادغام شده است ، بنابراین نیازی به ترک آن نیست. حتی اگر هزاران افزونه برای هر دو پلتفرم موجود باشد ، سفارشی کردن DNN با طیف وسیعی از ویژگی ها ، آسان‌ تر خواهد بود. امروزه هیچ بهانه ای وجود ندارد و سایت شما باید از هر نظر عالی به نظر رسیده و در هر پلتفرمی به خوبی کار کند. رشد دستگاه های موبایل و تبلت ، روز به روز در حال افزایش بوده و شما وظیفه دارید تا وب سایت های خود را بر اساس آخرین تغییرات طراحی کنید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان