رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ورزشی در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید سجادی ظهر پنج شنبه در سفر یک روز به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان دارای ظرفیت های ارزشمندی در بخش ورزش است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات زیرساختی در حوزه ورزش گیلان افزود: پیگیری پروژه های نیمه تمام و در حال اجرا در این سفر در دستور کار است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به تلاش های صورت گرفته در حوزه ورزش گیلان اشاره و بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته ورزش گیلان ساماندهی شده است.

سجادی با اشاره به آستانه قرارگیری در هفته تربیت بدنی، اضافه کرد: ادامه پیگیری برنامه ها و پروژه های ورزشی گیلان در هفته تربیت بدنی صورت می گیرد.

وی با تاکید بر برطرف کردن نیازهای ورزشی گیلان افزود: وزارت ورزش برای تأمین زیرساخت های ورزشی استان ها برنامه دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه گیلان خاستگاه مفاخر ورزشی کشور است، گفت: ابتدا نیازسنجی ورزشی در استان ها صورت می گیرد و سپس متناسب با استعدادها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی می شود.

سجادی از راه اندازی پنجره هوشمند وزارت ورزش خبر داد و اضافه کرد: با اقداماتی که صورت گرفته این سامانه به زودی راه اندازی می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان