رشت- دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت در کنار سپاه در بلایایی طبیعی و حوادث همیشه در خدمات رسانی پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب سلیمانی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: هلال احمر یک نهاد بین المللی با خدمات وسیع و در خدمت مردم است و این یک ویژگی بزرگ برای این نهاد خدوم است.

سلیمانی در خصوص همکاری این نهاد با سپاه گفت: یکی از ارکان های مهم در خدمت رسانی به مردم در بلاهای طبیعی و دیگر مشکلات در سراسر جهان، هلال احمر است و این نهاد در ایران همیشه برای خدمت به مردم در صحنه و همکار و کمک رسان بسیار خوبی برای سپاه و بسیج در مشکلات بوده است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهایی متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های الهی آن همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می کند.

وجود تیم های آموزش دیده برای امدادرسانی وظیفه اصلی جمعیت است

در ادامه فرمانده سپاه قدس استان نیز به اهمیت جایگاه هلال احمر در بحث خدمات رسانی به مردم در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: امدادرسانی به مردم به ویژه در زمان حوادث از اهمیت بالایی برخوردار است و در این مسیر باید از نیروهای با انگیزه و انقلابی استفاده گردد.

سردار محمد عبدالله پور افزود: متأسفانه فراوانی حوادث طبیعی در استان گیلان بسیار بالا است و همین موضوع می طلبد که هلال احمر به صورت دائمی آمادگی خود را حفظ کند تا در زمان بحران، آسیب پذیری مردم به حداقل برسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین به موضوع استقبال جوانان نسبت به عضویت در هلال احمر اشاره کرد و افزود: وجود تیم های آموزش دیده برای امدادرسانی وظیفه اصلی جمعیت است و در این راستا ما آمادگی داریم در کنار آموزش جوانان عزیز در قالب خانه های هلال روستایی و محلات، با آموزش بسیجیان عزیز در پایگاه های مقاومت بسیج به شعار هر خانواده یک امدادگر جامه عمل بپوشانیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان