سومین جلسه از نشست های «بازاندیشی مهاجرت» با موضوع «عوامل کششی و رانشی مهاجرت نخبگان» فردا یکشنبه ۱۳ شهریور در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست های «بازاندیشی مهاجرت» در قالب جلسات گفت وگومحور، پرداختی عمیق به مسئله مهم «مهاجرت» داشته و ابعاد مختلف آن را بررسی می کند. نخبگان علمی و چهره هایی که تجربه مهاجرت تحصیلی را داشته اند در گفت وگو با کارشناسان این عرصه، ضمن بیان تجربیات خود، چالش هایی که نخبگان را به سمت مهاجرت سوق می دهد بیان کرده و راهکارهای موجود را بررسی می کنند.

در سومین جلسه از این ویژه برنامه که توسط فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود، محمد هادی منصوری، عضو تیم المپیاد سال ۱۳۸۰ و هیئت مدیره فولاد خراسان و احسان شریف پاقلعه، استادیار گروه ایمونولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون علمی و فناوری آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران حضور دارند.

در دو جلسه قبلی این برنامه، مقوله مهاجرت در قالب موضوع فرصت ها و آسیب های مهاجرت نخبگان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

ویژه برنامه «بازاندیشی مهاجرت» روز یکشنبه ۱۳ شهریورماه از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود. ورود برای عموم علاقه مندان بلامانع است و کسانی که قصد دارند به صورت غیرحضوری در این برنامه شرکت کنند می توانند از طریق فضای مجازی جلسه را دنبال کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان