آستانه اشرفیه- نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر با اشاره به اینکه بندرکیاشهر در حوزه درمان فاقد امکانات است، گفت: یکی از مطالبات مهم مردم آستانه اشرفیه بیمارستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نجفی عصر شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران در سالن اجتماعات ارشاد آستانه اشرفیه اظهار کرد: خبرنگاران نقش محوری در آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و جهت دهی افکار عمومی ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در کنار نقد، عملکردها را هم پوشش دهند، افزود: نقد خبرنگاران برای اصلاح امور و ارتقای جایگاه سازمان ها و ادارات بسیار نقش آفرین است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس با اشاره به هشدار سن پیری در کشور و گیلان در آینده نزدیک بیان کرد: تصویب قانون جوانی جمعیت یکی از اقدامات مهم و اثرگذار مجلس برای جلوگیری از پیری جمعیت تلقی می شود.

نجفی، قانون گذاری و نظارت را وظایف اصلی نمایندگان مجلس برشمرد، اضافه کرد: نمایندگان مجلس حق دخالت در امور اجرایی و عزل و نصب ها ندارند.

وی با اشاره به بهره برداری پروژه پل کابلی آستانه اشرفیه افزود: برای بهره برداری مبلغ ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و این پروژه که مطالبه به حق مردم این شهرستان بود با تلاش همه مسئولان محقق شد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس از کلنگ زنی احداث بیمارستان در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: احداث بیمارستان مطالبه جدی مردم شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر است.

نجفی با بیان اینکه بندر کیاشهر در گذشته تاکنون مغفول مانده است، گفت: بندر کیاشهر در حوزه درمان هیچ امکاناتی ندارد و برای احداث درمانگاه در این شهر بندری اقدام جدی صورت گرفته است.

وی با اشاره به قدمت بالای اسکله بندر کیاشهر افزود: مسئله زیست محیطی اسکله بندر کیاشهر مرتفع خواهد شد و از ظرفیت صیادی این بندر مور استفاده قرار می گیرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس با اشاره به بخشی از مشکلات زیرساختی در بخش های مختلف بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته اجرای عملیات کابل های خودنگهدار در این شهرستان صورت می گیرد.

نجفی از عملیات اجرایی زیرزمینی کردن کابل های مخابراتی در شهرستان آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر خبر داد و اضافه کرد: به زودی ۱۰ روستا به صورت پایلوت عملیات زیرزمین کردن کابل های مخابراتی اجرا می شود.

وی از اجرای آسفالت در ۳۰ روستای شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و افزود: با پیگیری های صورت گرفته قرار است در آینده نزدیک اجرای عملیات آسفالت در روستاهای این شهرستان آغاز می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان