رشت- فرمانده حوزه مقاومت بسیج سه شهری سپاه مرکزی رشت از برپایی موکب بزرگ اربعین در بوستان ملت رشت خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سروان پاسدار مجتبی عبداللهی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی موکب بزرگ اربعینی در شهر رشت، اظهار کرد: این موکب به مدت ۳ روز تا روز اربعین در جنب بوستان ملت و تالار مرکزی رشت برپا شده است.

وی با تاکید بر ضرورت برپایی مواکب در گیلان در روز اربعین حسینی گفت: با توجه حضور بیشتر هیئت ها و مجموعه های مذهبی در ایام منتهی به اربعین در کربلای معلی باید حال و هوای شهرها با برگزاری یک موکب اربعینی، امام حسینی تر شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سه شهری سپاه مرکزی رشت، اربعین را یک رویداد تمدنی دانست و بیان کرد: بزرگداشت ایام اربعین سید و سالار شهیدان، فضاسازی محیطی در سطح شهرها و برگزاری برنامه هایی مانند مواکب حسینی که در این ایام برپا می شود باعث ایجاد پیوند قلبی بین شهروندان با خاندان آل الله و تقویت کننده فرهنگ عاشورایی در میان مؤمنین است.

عبداللهی با درخواست از مردم در خصوص کمک به باشکوه برگزار شدن موکب اربعین در شهر رشت افزود: موکب اربعینی حضرت محمد رسول الله (ص) رشت از همه عزیزان دعوت می کند با مشارکت مالی از طریق واریز به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۵۸۱۱۵ (به نام گروه نفحات)، در اجرای هرچه باشکوه تر این برنامه همراهی کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان