آستارا- فرماندار آستارا با بیان اینکه نباید شاهد پارک کامیون های ترانزیت در شهر باشیم، گفت: ترافیک این کامیون ها در آستارا باید ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور عصر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شرایط آستارا شرایط ویژه ای است و با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستان بحث ترافیک باید مدیریت شود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه دیگر نباید شاهد پارک کامیون های ترانزیت در شهر باشیم، افزود: باید دست به دست هم دهیم و بحث ترافیک کامیون های ترانزیتی در شهر آستارا ساماندهی شود تا مشکلی برای مردم و شهروندان پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وظیفه ساماندهی کامیون ها در سطح شهر بر عهده پلیس است، تصریح کرد: پلیس باید در این حوزه به وظایف خود عمل کند و در این حوزه راهداری و پایانه مرزی نیز همکاری لازم را داشته و ورود کنند و پای کار بیایند.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه وظیفه هدایت، نوبت دهی و صدور برگه تردد بر عهده راهداری است، ادامه داد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با گمرک در این موضوع هماهنگی لازم را داشته باشد تا کامیون های داخل مرز پیش از هرگونه مراجعه به گمرک آستارا به پایانه بار شهرستان مراجعه کنند و نسبت به دریافت برگه تردد و نوبت برای ورود به گمرک از راهداری اقدام کنند.

وی با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمان آزاد سازی کامیون های با گمرک هماهنگ باشد، ادامه داد: بنرهای اطلاع رسانی در مسیر تردد کامیون های ترانزیتی به منظور هدایت ونظم دهی آن ها نصب شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان