کیاشهر- رئیس دادگستری گیلان با اشاره به اینکه شهرداری مرمت پل چوبی بندر کیاشهر را در دستور کار قرار دهد، گفت: مرمت این سازه چوبی باید به صورت کارشناسی و علمی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از پل کیاشهری تصریح کرد: عدالت به معنای توازن است و اگر در جامعه ای توازن نباشد جز کاستی و نارسایی نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه یک قدرت متوازن می تواند زمینه ساز اقدامات مبارکی در جامعه باشد گفت: همه مجموعه ها و نهادها باید در کنار یکدیگر و در راستای یک هدف مشخص تلاش نمایند.

رئیس شورای قضائی گیلان به شهردار کیاشهر دستور داد تا مرمت پل چوبی هرچه زودتر اجرایی شود و افزود: مرمت این سازه چوبی باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: در کنار مرمت پل، سازه ها و آلاچیق هایی نیز در جهت زیبایی و تلطیف فضا و متناسب با این مکان ساخته شود و پیشرفت کار نیز باید به رئیس حوزه قضائی کیاشهر گزارش شود.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اشاره به پیشینه تاریخی بندر کیاشهر اظهار داشت: جلوه گری طبیعت در این منطقه خصوصاً استقرار پل چوبی کیاشهر به مساحت ۱ کیلومتر در تالاب بین المللی بوجاق بستری برای جذب گردشگر و اشتغال جوانان منطقه است.

وی با بیان اینکه به لحاظ غفلت مدیران گذشته پل تاریخی کیاشهر کیفیت خود را از دست داده است گفت: ریاست کل دادگستری استان پس از بازدید، دستور مرمت و به سازی سریع این پل را صادر کردند.

آقایی افزود: زیباسازی ساحل بندر کیاشهر باید توسط شهرداری این منطقه به بهترین صورت انجام شده و مسیر قایقرانی آن نیز لایروبی شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان