مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه ۶ میلیاردی واحد صنفی پوشاک در رشت خبر داد و گفت: با توجه به افزایش اختیارات و مجازات ها در سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی با همکاری ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان سازمان صمت استان طی بازرسی از یک واحد صنفی واقع در رشت مقادیر متنابهی پوشاک قاچاق کشف کردند که پس از تهیه صورتجلسه گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با اشاره به جزئیات این پرونده افزود: در همین راستا پرونده در دستور کار یکی از شعب این اداره کل قرار گرفت که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات شعبه اتهام انتسابی را وارد دانست.

امینی با تأکید بر برخورد قاطع تعزیرات برای حقوق عامه مردم گفت: متخلف این پرونده علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مجازات نقدی ۶ میلیارد و ۲۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی محکوم شد.

وی با اشاره به رتبه بالای گیلان در حوزه نظارت بر بازار در کشور بیان کرد: با توجه به افزایش اختیارات و مجازات ها در سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی با همکاری دستگاه قضایی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان