رشت- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای بهره برداری از هشت کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین- رشت نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر خیرالله خادمی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از دو قطعه باقیمانده آزاد راه قزوین - رشت در رودبار اظهار کرد: بهره برداری کامل آزادراه قزوین - رشت جز اولویت های دولت سیزدهم است و به جد این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی در ادامه به معوقات پیمانکار پروژه اشاره کرد و از پرداخت معوقات وی در روزهای آتی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات بیشتر باقیمانده آزادراه قزوین - رشت بیان کرد: از ۸ کیلومتر باقیمانده این پروژه ۵ کیلومتر آن تونل و بسیار صعب العبور بوده و همین موضوع روند کار را کند کرده است.

خادمی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در این پروژه هزینه شده است، گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری باقیمانده پروژه آزادراه قزوین- رشت اعتبار نیاز بوده که بخشی از آن در مصوبات سفر هیئت دولت پیش بینی شده است.

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در تأمین مالی اجرای پروژه آزادراه قزوین- رشت افزود: با رفع محدودیت مالی و اعتباری اجرای پروژه سرعت بخشیده می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه قزوین- رشت را گلوگاه ترافیک در ایام مختلف عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از باقیمانده آزادراه بخش عمده ای از مشکل ترافیک شمال غرب کشور برطرف می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان