استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش مهم عامل محرک در تشویق جوانان به ایجاد آشوب در کشور گفت: در چند روز اخیر شاهد بودیم که برخی از چهره ها و لمپن های ورزشی و هنری هم صدا با دشمن شده و ...

حسین بهمنش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه فوت خانم مهسا امینی منجر به سوء استفاده برخی معاندین به منظور ایجاد آشوب در کشور شده است، اظهار کرد: بعد از فوت خانم مهسا امینی سه مولفه و عامل محرک در ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور مشخص است که باید به آن توجه شود. 

وی با اشاره به نقش مهم عامل محرک به خصوص برخی ورزشکاران و هنرمندان در تشویق جوانان به ایجاد آشوب در کشور گفت: در چند روز اخیر شاهد بودیم که برخی از چهره ها و لمپن های ورزشی و هنری هم صدا با دشمن شده و جوانان را به ایجاد آشوب در کشور تشویق کردند که نشان می دهد استکبار بر روی انتخاب افراد و چهره ها چقدر با دقت عمل کرده است. 

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر لزوم توجه به برنامه های گروهک های تروریستی در ایجاد آشوب در کشور بیان کرد: بعد از فوت مهسا امینی برخی از گروهک های تروریستی مثل کومله دموکرات که بیشترین حوزه فعالیت آنان در غرب کشور است آتش بیار معرکه شده و ایجاد آشوب در کشور را ساماندهی کردند که با واکنش سریع نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شدند. 

بهمنش با بیان اینکه رسانه های معاند و برخی عوامل داخلی آنان برای ایجاد آشوب در کشور بر روی برخی گروه و جوانان خاص در جامعه تمرکز کردند، تصریح کرد: در اتفاقات اخیر شاهد بودیم که برخی از جوانان و نوجوانان به دلیل ولنگاری فضای مجازی تحت تأثیر رسانه های معاند، گروه های فضای مجازی و برخی از ورزشکاران و هنرمندان قرار گرفته و با حضور در خیابان به اماکن عمومی و بیت الملل خسارت وارد کردند. 

وی تنها راه مقابله با لمپن های فضای مجازی را نظارت و برخورد با این گروه از افراد دانست و گفت: علیرغم درخواست های متعدد در خصوص برخورد با برخی سلبریتی ها و لمپن های فضای مجازی، متأسفانه برنامه خاصی در این خصوص وجود ندارد لذا دولت و شورای عالی فضای باید اقدامات لازم در این خصوص را اتخاذ کنند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان