در میان مقاصد گردشگری متنوع در ایران، برخی شهرها مانند شهر اصفهان آوازه جهانی دارند و معمولاً شهر اصفهان و شهر شیراز از شهرهایی هستند که برای تورهایی ورودی جزو مقاصد برنامه سفر در نظر گرفته می‌شوند. این شهرها جاذبه‌های بسیار زیادی دارند که برای بازدید از آن‌ها نیاز به یک برنامه سفر دقیق و منظم است. هتل و اقامتگاه از اجزای مهم برنامه سفر است. به همین جهت ما نیز در این صفحه به معرفی هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌پردازیم.

در میان هتل‌ های اصفهان می‌توان هتل پارسیان کوثر اصفهان را یکی از هتل‌های ایده ال برای اقامت گردشگران داخلی و همین‌طور توریست‌های خارجی در نظر گرفت. چرا که با توجه به موقعیتی که روی نقشه نیز می‌توانید بررسی کنید، موقعیت جغرافیایی هتل پارسیان کوثر اصفهان برای اقامت بسیار مطلوب است. هتل پارسیان کوثر جنب سی و سه پل یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مشهور این شهر واقع شده است.

هتل پارسیان کوثر در سال ۱۳۴۷ احداث شده است. هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان در حاشیه رودخانه زاینده‌رود شهر اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل و در زمینی به مساحت 11000 مترمربع احداث شده است.  این هتل در ابتدای تأسیس  ۱۳۰ باب اتاق داشته و  با نام هتل شرایتون و زیر نظر هتل‌های بین‌المللی زنجیره‌ای شرایتون در سال ۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید. در حال حاضر این مجموعه اقامتی زیرمجموعه شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان در ایران است.

در حال حاضر هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان دارای ۲۲۵ باب اتاق متنوع در هفت طبقه و دو ساختمان است. تمام امکانات هتل‌های پنج‌ستاره در فضاهای عمومی و فضاهای داخل اتاق‌ها برای رضایت هرچه بیشتر مهمانان به بهترین شکل فراهم شده است.  با توجه به وجود رستوران‌های متعدد از قبیل رستوران فضای باز، رستوران ایتالیایی و رستوران سنتی همچنین دارا بودن امکانات باشگاه ورزشی مجهز و نیز سالن‌های متعدد برگزاری مراسمات متنوع، هتل پارسیان کوثر اصفهان در بین شهروندان اصفهانی نیز بسیار محبوب است.

ضمناً هتل پارسیان کوثر اصفهان در سال ۱۳۹۶ نشان استاندارد ملی ایران به‌عنوان اولین هتل ۵ ستاره در ایران را کسب کرده است.

 

معرفی سالن‌های مراسم هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان

هتل بین المللی پارسیان کوثر اصفهان شامل چهار سالن با نام‌های سالن چشم‌انداز، سالن ترنج، سالن فیروزه و سالن میخک هستند.

سالن چشم‌انداز: مساحت این سالن ۷۰۰ مترمربع است که باعث می‌شود برای برگزاری انواع همایش، ضیافت، سمینارهای آموزشی و بیزینسی، ورکشاپ‌ها و نمایشگاه‌ها مناسب باشد. ظرفیت سالن در چیدمان سینمایی 200 نفر و در چیدمان ضیافتی 300 نفر است. این سالن در طبقه هفتم ساختمان اصلی واقع شده است.

سالن ترنج: مساحت سالن ترنج ۷۰ مترمربع است. این سالن برای برگزاری سمینار، ورکشاپ و نمایشگاه  کوچک مناسب است. سالن ترنج در  نیم‌طبقه ساختمان اصلی واقع شده است. ظرفیت این سالن در چیدمان سینمایی ۲۵ نفر، در چیدمان کلاسی ۲۰ نفر و در چیدمان U شکل نیز ۲۰ نفر است.

سالن فیروزه: مساحت سالن فیروزه ۲۹ مترمربع است. این سالن برای برگزاری انواع سمینارهای خصوصی مناسب است. سالن فیروزه در طبقه ششم ساختمان فیروزه واقع شده است. ظرفیت این سالن در چیدمان U شکل برابر با ۱۴ نفر است.

سالن میخک: مساحت سالن میخک هتل پارسان کوثر ۲۳۰ مترمربع است. این سالن برای برگزاری انواع همایش، سمینار، ورکشاپ و نمایشگاه مناسب و قابل رزرو است. سالن میخک در نیم‌طبقه ساختمان اصلی واقع شده است. ظرفیت این سالن در چیدمان کلاسی ۶۰ نفر و در چیدمان U شکل ۸۰ نفر است.

 

معرفی کافی‌شاپ و رستوران هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر دارای پنج رستوران و یک کافی‌شاپ در لابی است. رستوران پارسه سیمین، رستوران فصلی آبشار، رستوران سنتی سرو، رستوران زرین، لابی لانژ فیروزه (کافه فیل مریت)، رستوران ایتالیایی پارمین سبز همه‌روزه آماده ارائه غذاها و نوشیدنی‌های سنتی و بین‌المللی به مهمانان و شهروندان اصفهانی هستند.

رستوران پارسه سیمین:

این رستوران در طبقه همکف (لابی) واقع شده است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای وعده‌های نهار و شام سرو می‌کند. رستوران پارسه سیمین به طور ۲۴ ساعته به میهمانان خدمات ارائه می‌کند.

ساعت سرو صبحانه (بوفه)  در رستوران پارسه سیمین همه‌روزه ۶ الی ۱۰ صبح است. صبحانه آلاکارت (سفارش تک پرسی از روی منو) از 2 نیمه‌شب الی 6 صبح هر روز سرو می‌شود. ساعت سرو نهار در این رستوران ۱۲ ظهر الی ۱۷ و ساعت سرو شام ۱۹ الی  ۲ نیمه ‌شب است.

رستوران فصلی آبشار:

این رستوران هتل در فضای باز کنار استخر واقع شده است. فعالیت این رستوران به‌صورت فصلی است. انواع کباب همراه با نان داغ در مجاورت استخر هتل سرو می‌شود. زمان سرویس‌دهی رستوران فصلی آبشار از ساعت ۱۹ الی ۲۳ شب است.

رستوران سنتی سرو:

در این رستوران که معماری و طراحی آن از اجزای طبیعی مانند چوب استفاده شده است و پنجره‌های ارسی با شیشه‌های خوش‌رنگ به ‌کار رفته است، می‌توان با خوردن یک غذای سنتی در زمان سفر کرد. لذت تجربه طعم اصیل  غذاها و نوشیدنی‌های سنتی در این فضا، زمانی که با اجرای زنده موسیقی سنتی در باغ مصفای هتل همراه می‌شود، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از اقامت در اصفهان به جای می‌گذارد. برای وعده نهار در رستوران سنتی سرو "بریان" که غذای سنتی و مشهور اصفهان است، از ساعت 12 الی 15 سرو می‌شود. ساعت سرو عصرانه و شام در رستوران سرو از ۱۶ الی ۲۳ است.

رستوران زرین:

رستوران زرین در طبقه همکف (لابی) هتل پارسیان کوثر اصفهان واقع شده است. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین مواد اولیه و به دست سرآشپزهای ماهر در این رستوران سرو می‌شوند. رستوران رزین برای برگزاری ضیافت‌ها و مراسمات نیز مناسب است.

لابی لانژ فیروزه (کافه فیل مریت):

کافی‌شاپ هتل از ساعت 10 صبح الی 23 همه‌روزه آماده ارائه خدمات است. محیط این کافی‌شاپ مناسب برای برگزاری جلسات و ملاقات‌ها است. در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم، دسر کیک، شیرینی مخصوص هتل سرو می‌شود.

رستوران ایتالیایی پارمین سبز:

فضای این رستوران که بخشی از فضای باغ هتل را شامل می‌شود و منظره آن رو به باغ است بسیار آرامش‌بخش و مناسب برای صرف یک وعده غذای خوشمزه ایتالیایی در کنار عزیزانتان است. انواع استیک، پیتزا، پاستا با طعم و مزه بسیار لذیذ که دست‌پخت شف ماهر رستوران است، برای وعده‌های شام در رستوران ایتالیایی پارمین سبز سرو می‌شود. این رستوران از ساعت ۱۹ الی ۲۳ به مهمانان خدمات ارائه می‌کند.

امکانات هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان:

در هتل پارسیان کوثر اصفهان امکانات متنوعی از قبیل کلوپ ورزشی، تاکسی سرویس، بیزینس سنتر، خشک‌شویی پارلا، غذای بیرون بر پارسیس، دسر و شیرینی پارسوا، کلینیک دندانپزشکی و پارکینگ برای تجربه اقامتی هر چه دلچسب‌تر در اختیار مهمانان هتل قرار گرفته است.

کلوپ ورزشی:

مجموعه ورزشی رویال آرنا در هتل پارسیان کوثر اصفهان در شهر اصفهان با بهره‌گیری از بهترین و مدرن‌ترین امکانات و تجهیزات، در طبقه دوم ساختمان فیروزه واقع شده است. این مجموعه ورزشی دارای سالن بدنسازی، استخر هتل پارسیان کوثر اصفهان، سونا و جکوزی است.

سانس آقایان در روزهای زوج از ساعت ۵ الی ۱۰:۳۰ صبح و ۱۴ الی ۲۳، در  روزهای فرد از ساعت ۵ الی ۹:۳۰ صبح  و ۱۴ الی ۲۳ و در  روزهای تعطیل ۱۶ الی ۲۲ است.

سانس بانوان در روزهای زوج از ساعت  ۱۰:۳۰ الی ۱۴ و در روزهای فرد از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴ است.

تاکسی سرویس:

تاکسی سرویس مستقر در هتل پارسیان کوثر اصفهان آماده ارائه خدمات 24 ساعته به مهمانان محترم مقیم هتل است.

بیزینس سنتر:

این قسمت از هتل خدمات کافی‌نت و خدمات منشی‌گری را به مهمانان مقیم هتل ارائه می‌کند.

خشک‌شویی پارلا:

خشک‌شویی پارلا مستقر در هتل پارسیان کوثر اصفهان کلیه خدمات خشک‌شویی، آبشوئی، اتو و پرس را از ساعت 7 صبح الی 19 به مهمانان مقیم هتل ارائه می‌کند.

غذای بیرون بر پارسیس

این رستوران غذاهای باکیفیت با قیمت بسیار مناسب را از طریق پیک و اسنپ فود به همه جای شهر ارسال می‌کند. می‌توانید برای ساعاتی که بیرون هتل سپری می‌کنید از خدمات این قسمت استفاده کنید و غذای خود را برای آدرس موردنظر سفارش دهید. سرویس‌دهی غذای بیرون بر پارسیس به‌صورت ۲۴ ساعته است. شماره‌تلفن غذای بیرون بر پارسیس:  ۱-۳۵۰۴۵۳۵۰

دسر و شیرینی پارسوا

در خانه دسر و شیرینی پارسوا بیش از ۷۰ نوع کیک و شیرینی خوشمزه در کنار دسرهای سنتی و مدرن با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. تلفن جهت ثبت سفارش در دسر و شیرینی پارسوا: ۰۹۰۲۲۷۲۰۳۵۲

 

این مطلب از مقاله معرفی هتل پارسیان کوثر اصفهان | هتلی با ویو زاینده رود زیبا برگرفته شده است. برای مطالعه ادامه این مقاله به بخش وبلاگ سایت ایران هتل آنلاین مراجعه فرمایید.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان