۱۰ نکته مهم درباره فتنه اخیر

۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ۲۳:۳۵ چاپ کد خبر: 178421

به گزارش لنگرخبر، محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی به بیان ۱۰ نکته درباره فتنه اخیر پرداخت.

۱- دشمن، دستش روی ماشه است، قلق گیری دقیق می‌کند. کف خیابان را نشانه گرفته است و در فرصت مناسب، شلیک می‌کند.
۲- زمان شلیک چه موقع است؟ سیبل مقابل چیست؟ تجربه سه فتنه گذشته نشان می‌دهد زمان شلیک، موقعی است که همه‌چیز آرام است! سیبل مقابل آن‌ها:
الف: اقتدار ملّت ایران
ب: امنیت کشور ایران
ج: رفاه مردم ایران
د: پیشرفت ایران اسلامی است.
۳- مرکز توطئه علیه ایران، واشنگتن است. مجری توطئه علیه ایران در جهان، انگلیس است و عمله توطئه علیه ایران در منطقه، رژیم صهیونیستی است. یعنی همین سه کشوری که مردم ما در مساجد و در نمازهای یومیّه بر دولتمردان آن لعن و نفرین می‌فرستند و برای آنان آرزوی مرگ می‌کنند.
۴- خدا لعنت کند برنارد لوئیس، طرّاح تجزیه ایران را. او می‌گفت: «یک ایران وسیع و قوی، تهدیدی برای امنیت سرمایه‌داران غرب است. باید به شش قسمتِ ترک، کرد، لر، عرب، بلوچ و فارس تقسیم شود یا ضمیمه خاک همسایگان آن گردد تا خطر ایران دفع شود.»
اینکه در فتنه اخیر، پرچم‌سوزی راه انداختند و تجزیه‌طلبان را هم وارد آشوب‌گری کردند، عمل به وصیت برنارد لوئیس انگلیسی بود.
۵- فلسفه پیدایش فتنه اخیر و تحلیل درست وقایع چند روز گذشته آن است که یک فرمان در واشنگتن صادر شد و به اتاق جنگ رسانه‌ای لندن رسید. آن فرمان، این بود که؛ «بریزید بیرون، بی‌بهانه و با بهانه، همه‌چیز را به آتش بکشید.»
علّت صدور این فرمان، آن بود که؛ انقلاب اسلامی در گام دوم با دولت رئیسی در حال چینش دکور یک تمدّن اسلامی است. به‌سرعت، مناسبات خود را با جهان تعریف کرده، تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و پیشرفت‌های روزافزون آن از شمارش خارج‌شده است. به هر قیمت شده این دکور را به هم بزنید و ویترین «امنیت»، «رفاه» و «اقتدار» ملّت ایران را به آتش بکشید.
۶- صاحب فرمان «اغتشاش» و «آشوب» و «شورش» گفته بود؛ ایران نباید قدرت نرم خود را در ۸۰ کشور با جغرافیای سیاسی و فرهنگی، سرود امام زمانیِ «سلام فرمانده» و رژه ۲۰ میلیونی اربعین در نجف و کربلا به رخ استبداد جهانی بکشد. این تصویر را با آتش زدن قرآن، مساجد، پرچم ایران و کشتار بی‌رحمانه مردم کوچه و بازار، از بین ببرید.
ما طی ده روز گذشته وسط یک جنگ جهانی رسانه‌ای قرار گرفتیم. فقط در اینستاگرام در هشت روز اوّل آشوب توسّط ۱۴ هزار فراخوان با ۳۴۰ دروغ، آن‌هم با ۱۵ میلیون نشر و بازنشر، روبه‌رو بودیم.
۷- مردم ایران در اجتماعات عظیم در جای‌جای کشور از روستاها گرفته تا شهرهای بزرگ و کوچک، چند بار به خیابان‌ها آمدند و توطئه‌ی فتنه‌گری و آشوب‌سازی استکبار جهانی را خنثی کردند و این توطئه در نطفه با کمترین هزینه، خنثی شد.
۸- نیروهای امنیتی و قضائی، مزدوران دشمن را شناسایی و بازداشت نموده و کسانی را که فریب‌خورده‌اند، آزاد کردند. سران پیاده‌نظام سرویس‌های امنیتی سیا، موساد و‌ام آی ۶ اکنون در بند اسارت نیروی مقتدر پلیس، سپاه و بسیج هستند و ان شاء اللّه با مجازات‌های قانونی، با آن‌ها برخورد خواهد شد.
۹- رهبر معظّم انقلاب در چند جمله از این توطئه رونمایی کردند و فرمودند: «اغتشاش، برنامه‌ریزی‌شده بود. دشمنی با اصل ایران قوی و مستقل است. دشمن، پیشرفت کشور را نمی‌تواند تحمّل کند. دعوا سر استقلال، اقتدار و پیشرفت کشور است. اگر قصّه این دختر جوان هم نبود، بهانه‌ی دیگری به وجود می‌آوردند تا اوّل مهر، کشور را ناامن کنند.»
۱۰- دشمن با اصل نظام ایران یکپارچه و مستقل، با قرآن و اسلام، مسئله دارد و آن را هدف قرار داده است. راه‌حل پشیمان کردن دشمن چیست؟ ملّت ایران با حضور نیرومند خود درصحنه، چهار فتنه دشمن را در جنگ نرم، جنگ شناختی و جنگ ادراکی خنثی کرده و اهداف دشمن را به باد فنا داده است. وقتی دشمن، بی‌پروا، صریح و بی‌پرده می‌گوید:
- انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است
- مذاکرات هسته‌ای بهانه است، اصل نظام نشانه است
- قیمت بنزین بهانه است، اصل نظام نشانه است
- مهسا بهانه است، اصل نظام نشانه است
ما هم به همین بهانه باید به دشمن تفهیم کنیم آشوب در ایران بهانه است، اصل نظام سلطه در منطقه و جهان، نشانه است.
این تفهیم نباید شعاری باشد. باید لباس عمل بپوشد. اصلا «اِعلامی» نباشد، باید حتماَ «اِعمالی» باشد.
مجازات عاملان، آمران و مباشران این فتنه در یک پروسه حقوقی باید به‌طورجدی، جامه عمل بپوشد تا پیاده‌نظام دشمن، هزینه مادّی و معنوی فتنه‌انگیزی و آشوب‌گری را یکجا پرداخت کند.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان