به گزارش لنگرخبر، کمال عباس نژاد طی گفتگویی از برپایی نمایشگاه «صورت خیال» در نگارخانه این اداره خبر داد و افزود: ذهنیت هر هنرمند دستاورد زمان، ساختار اجتماعی، روان‌شناسی، ایدئولوژی و سایر عناصر فرهنگی معینی است که در کل شکل و نوع جهان‌بینی او را آشکار می‌سازد؛ بنابراین هنرمندان راستین بنا به ذهنیت‌ها و جهان‌بینی‌های متفاوت خود شیوه‌های آفرینش متفاوتی را بر می‌گزیند.

این مسئول فرهنگی ضمن اعلام برپایی نمایشگاه از ۱۹ لغایت ۲۲ مهرماه سالجاری در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود اظهار داشت: نمایشگاه گروهی «صورت خیال» مجموعه نقاشی‌های خانم‌ها بیتا عبادی، ثنا فروزنده، آذین و آوین مشیری، الینا بالود، الهه آگاهی، شهربانو جوجم و حنانه اقدامی از هنرجویان آموزشگاه خانه هنر زیر نظر خانم کوثر فرید است.

کوثر فرید، مدیر اموزشگاه «خانه هنر» دانش آموخته رشته‌ی گرافیک، بیش از ۱۰ سال در زمینه نقاشی و هنرهای تجسمی فعالیت داشته و چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در پرونده کاری خویش دارد.

این بانوی هنرمند در سال ۹۶ آموزشگاه «خانه هنر» را تاسیس نموده و با فعالیت در سبک‌های مختلف نقاشی از جمله رنگ روغن، سیاه قلم، طراحی و… حدود ۱۰۰ هنرجو تربیت نموده است.

شایان ذکر است نمایشگاه «صورت خیال» از ۱۹ الی ۲۲ مهرماه سالجاری، پذیرای علاقه مندان به هنر نقاشی خواهد بود.

نویسنده:
مجید صبوحی
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان