رزرو هتل‌هایی که به ‌جاذبه‌‌های دیدنی همدان نزدیک باشند، انرژی و زمان زیادی در سفر شما صرفه‌جویی می‌کند. در این‌مقاله می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل‌های همدان را که به نقاط دیدنی شهر دسترسی خوبی دارند، بررسی کنیم. اگر به همدان سفر می‌کنید و می‌خواهید رزرو هتل همدان را با دقت بیشتری انجام دهید، حتما این‌مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

همدان یکی از شهر‌های معروف ایران است که مسافران زیادی را در روز‌های مختلف سال به خود جذب می‌کند. جاذبه‌های تاریخی و تفریحی همدان، آن را به یکی از شهر‌های پر‌طرف‌دار ایران تبدیل کرده است. هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلفی هم در همدان وجود دارند. یکی از فاکتور‌هایی که مسافران هنگام انتخاب هتل‌ها به آن توجه زیادی می‌کنند، فاصله هتل تا نقاط دیدنی و مهم شهر است. اگر هتلی را انتخاب کنید که تا جا‌های دیدنی شهر فاصله مناسبی داشته باشد، مقدار زیادی در هزینه‌ها و زمان سفر صرفه‌جویی خواهید کرد. در قسمت‌های بعدی تعدادی از هتل‌های همدان را که فاصله خوبی تا جاذبه‌های دیدنی شهر دارند، بررسی می‌کنیم. برای مشاهده اطلاعات و جزئیات بیشتر این‌هتل‌ها می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کرده و حتی رزرو آنلاین را هم از طریق آن انجام دهید.

هتل پنج‌ستاره باباطاهر

نام باباطاهر نشان مشخص برای شهر همدان است. هتل پنج‌ستاره باباطاهر یکی از هتل‌های معروف همدان است که مسافران و تور‌های زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. همان‌طور که از نام هتل نیز پیدا است، این‌هتل فاصله کمی تا آرامگاه و موزه بابا‌طاهر دارد. شما به‌سادگی از این‌هتل با حدود پنج دقیقه پیاده‌روی به آرامگاه باباطاهر می‌رسید. هتل پنج‌ستاره باباطاهر یکی از بهترین هتل‌های شهر است و امکانات فوق‌العاده‌ای را برای میهمانان مهیا کرده است. هتل و کارکنان آن سعی می‌کنند با ارائه بهترین خدمات میزبان مسافران در سفر‌های بعدی آن‌ها به همدان باشند. رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، حمام سنتی و آمفی‌تئاتر از‌جمله امکانات و خدمات هتل پنج‌ستاره باباطاهر هستند. هتل در ضلع شرقی آرامگاه باباطاهر ساخته شده و دسترسی خوبی به بسیاری از جاذبه‌های همدان را برای مسافران فراهم کرده است. آرامگاه بوعلی سینا و گنبد علویان از جاذبه‌های نزدیک هتل هستند.

هتل چهار‌ستاره پارسیان بوعلی همدان

اگر بخواهید بررسی خلاصه و کوتاهی از هتل‌های همدان داشته باشید، حتما نام هتل چهار‌ستاره پارسیان بوعلی همدان را در اغلب لیست‌ها و سایت‌‎ها می‌بینید. این‌هتل یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر زیبای همدان است و از سال 1335 میزبان مسافران زیادی بوده است. هتل سعی کرده بهترین خدمات و امکانات را برای مسافران خود فراهم کند تا آن‌ها اقامتی بی‌نظیر را تجربه کنند. یکی از مزیت‌های اصلی هتل، نزدیکی آن به جاذبه‌ها و دیدنی‌های شهر است. هتل چهار‌ستاره پارسیان بوعلی ابتدای خیابان بوعلی سینا ساخته شده و فاصله کمی تا میدان جهاد دارد. مسافران هتل دسترسی خوب و آسانی به برخی جاذبه‌های شهر مانند آرامگاه بوعلی سینا و موزه باباطاهر خواهند داشت. اگر دوست دارید برای رزرو هتل همدان یکی از هتل‌های لوکس همدان را انتخاب کنید، هتل پارسیان بوعلی همدان شما را میهمان نوستالژی‌های فراوان همراه با امکانات مدرن هتل‌‎ها خواهد کرد.

هتل بین‌المللی امیران

یکی از هتل‌های نوساز همدان که توانسته جایگاه خوبی را میان هتل‌های شهر کسب کند، هتل بین‌المللی امیران است. این‌هتل چهار‌ستاره امکانات و اتاق‌های متنوعی را برای مسافران همدان آماده کرده است. هتل سعی کرده برای همه افراد و سلیقه‌ها، بهترین‌ها را فراهم کند تا همه از اقامت در آن لذت برده و تا مدت‌ها از اقامت بی‌نظیر خود با دیگران صحبت کنند. هتل در میدان و بلوار بعثت قرار گرفته و موقعیت خوبی در شهر همدان دارد. شما به‌راحتی به بسیاری از دیدنی‌ها و نقاط مهم شهر دسترسی خواهید داشت. گنبد علویان، آرامگاه ابن‌سینا و باباطاهر از جاذبه‌‌های معروف شهر هستند که میهمانان هتل بین‌المللی امیران دسترسی خوبی به آن‌ها دارند. این‌هتل شعبه دیگری هم در بلوار آزادی و ابتدای شهرک فرهنگیان دارد.

هتل گنج‌نامه همدان

یکی از جاهای دیدنی همدان که مسافران داخلی و خارجی زیادی برای دیدن آن به همدان سفر می‌کنند، دهکده توریستی گنج‌نامه است. هتل گنج‌نامه همدان یکی از هتل‌های عالی شهر است که در این‌دهکده قرار دارد. شما با اقامت در هتل گنج‌نامه به بسیاری از دیدنی‌ها و جاذبه‌های معروف شهر نزدیک هستید. امکانات تفریحی و گردشگری بسیاری در دهکده وجود دارد که مسافران به‌سادگی امکان استفاده از آن‌ها را دارند. تله‌کابین، سورتمه، سنگ‌نوردی، بانجی جامپینگ و سالن بولینگ از تفریحات این‌دهکده هستند. هوای سالم و دوری از شلوغی‌های شهر از مزیت‌های این‌هتل برای مسافران است. آبشار گنج‌نامه، کتیبه‌ها و سنگ‌نوشته‌ها از آثار دیدنی نزدیک این‌هتل هستند.

سخن آخر

هتل چهار‌ستاره پارسیان همدان، هتل آپارتمان سفیر همدان، هتل سه‌ستاره ورزش، مهمان‌سرای ممتاز سعادت و مهمان‌سرای اردیبهشت از دیگر هتل‌ها و اقامتگاه‌های خوب همدان هستند که دسترسی مناسبی به دیدنی‌ها و جاذبه‌های شهر دارند. برای رزرو هتل همدان حتما هتل‌هایی که در این‌مقاله توضیح داده شد را بررسی کنید و بهترین گزینه را رزرو کنید. علی بابا یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو انواع هتل‌های داخلی و خارجی است. این‌سایت اطلاعت خوبی را درباره هتل‌ها در‌اختیار شما قرار می‌دهد و کار با آن بسیار ساده و آسان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان