نماینده مردم لنگرود در مجلس عنوان کرد

جهاد دانشگاهی توانمند در بخش تقویت مشاغل خانگی گیلان

۱۴۰۱/۰۸/۰۷ ۱۲:۴۳ چاپ کد خبر: 178911

به گزارش لنگرخبر، پرویز محمدنژاد در دیدار با حمیدرضا مسکنی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان که در دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، با بیان اینکه ضروری است که با همتی مضاعف در جهت حل مشکلات مردم قدم برداشته شود، افزود: در حمایت از تولیدکنندگان و نخبگان جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی نباید غافل شد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای نسل جوان و آگاهی دادن به آنها حتما خلاهای موجود را پر کنیم، خاطر نشان کرد: اگر در چنین مواردی کوتاهی شود دشمنان از فرصت ها استفاده می کنند و برای نسل جوان ما برنامه ریزی هایی در جهت تحقق اهداف شوم شان انجام خواهند داد.

وی تصریح کرد: تزریق روحیه نشاط و تقویت روحیه جهادی در بین فرزندان ایران اسلامی امری ضروری است و جهاد دانشگاهی می تواند در تحقق این امر موثر واقع شود.  

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بالای علمی جهاد دانشگاهی گفت: با استفاده از علم روز و جایگزین کردن کارهای به روش سنتی با روش های نوین این سازمان تلاش دارد به فعالان در عرصه مشاغل خانگی کمک کند تا با اتصال به بازارهای جهانی بیش از پیش تولید ثروت شود.

محمدنژاد تاکید کرد: گیلان ظرفیت های بالایی چون برخورداری از منطقه آزاد و گمرک دارد و باید ظرفیت استفاده از این مناطق را گسترش داد.

وی گفت: گنج های پنهانی نظیر محصولات تولید شده در مشاغل خانگی هستند که اگر به بازارهای دیگر استان ها متصل شوند، می توانند اشتغالزایی موثری برای شهرستان ها به ارمغان بیاورند و در این خصوص باید از ظرفیت جهاد دانشگاهی گیلان بهره برد و هدف مهم ما امروز از دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان کمک گرفتن در این امر بود که خوشبختانه اعلام آمادگی شد.

انتهای پیام 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان