رئیس شورای قضایی در بازدید از کارخانه آذرنوش با صدور دستور توقف مزایده این کارخانه گفت: این کارخانه به لحاظ بدهی بانکی تعطیل شده و به مزایده گذاشته شده بود باید به چرخه تولید برگردد.

به گزارش لنگرخبر، حجت لاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسؤولان ارشد قضایی و مدیران اجرایی استان ضمن افتتاح ساختمان ورودی ارباب رجوع در دادگستری شهرستان رودسر از پارک جنگلی ۱۲۰ هکتاری منطقه لله رود رودسر، پروژه جاده ساحلی، ساخت و سازهای غیرمجاز در گالش کلام لنگرود و کارخانه آذرنوش بازدید کرد و در نشست دهیاران و بخشداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردوگاه تفریحی شهید مطهری چابکسر حضور یافت.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به وسعت پارک لله رود و درختان تنومندی که متاسفانه مورد تعرض قاچاقچیان چوب قرار گرفته است، اظهار کرد: در نشستی که به همین منظور در دادگستری کل استان برگزار خواهد شد، تصمیماتی در خصوص بهره مندی بیش از پیش مردم از این پارک جنگلی اتخاذ خواهد شد.

خلیلی از جاده ساحلی که از منطقه آزاد آغاز شده و از چاف و چمخاله عبور کرده و به ساحل چابکسر منتهی می شود نیز بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه این جاده ساحلی که بخش عظیمی از آن به اتمام رسیده تصریح کرد: این جاده نقش مهمی در کاهش ترافیک در شهرهای ساحلی دارد و دستورات لازم در خصوص تأمین مصالح و زیرساخت ها در شهرستان رودسر صادر شد تا به زودی ساخت و ساز در این قسمت نیز انجام شده و به جاده ساحلی متصل شود.

رئیس شورای قضایی همچنین در بازدید از کارخانه آذرنوش گفت: این کارخانه به لحاظ بدهی بانکی تعطیل شده و به مزایده گذاشته شده بود باید به چرخه تولید برگردد.

وی با بیان اینکه این مزایده باید متوقف شده و از این پس این واحد تولیدی به صورت تعاونی مدیریت شده و به تولیدات خود ادامه دهد، گفت: با راه اندازی تمام فازهای کارخانه حدود ۵۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شده چندصد باغدار با این مجموعه همکاری می کنند و بستر مناسبی برای اشتغال زایی و تقویت کشاورزی و باغداری در این منطقه است.

ساخت وسازهای غیر مجاز بافت منطقه را دچار چالش کرده است

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز با اشاره به بازدید از منطقه گالش کلام در مرز بین لنگرود و رودسر اظهار کرد: ساخت وسازهای غیر مجاز بافت منطقه را دچار چالش کرده و باید از ادامه روند چنین سازه هایی جلوگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری نشستی نیز با حضور دهیاران، بخشداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ائمه جمعه و مسئولان شهرستانی در شهر چابکسر گفت: در خصوص موضوعاتی پیرامون مدیریت روستایی، حفظ اراضی حاصلخیز روستایی، نظارت بر اجرای طرح هادی، تغییر کاربری و ساخت وسازهای روستایی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان