مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع):

خط مقاومت از جمهوری اسلامی به دنیا تسری پیدا کرده است/ کرونا موجب انس جوانان با فضای مجازی شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۵ ۰۸:۳۷ چاپ کد خبر: 179134

به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین نعمت فخری در مراسم بزرگداشت شهید «حسنعلی پورعیسی»، گیلانی شهید در حادثه تروریستی شاهچراغ که در مسجد جامع خالکیاسر لنگرود برگزار شد، با اشاره به دشمنی جببه باطل با اسلام نبوی و علوی و فاطمی و حسنی و حسینی و مهدوی، اظهار کرد: اسلام اهل بیت اسلام مقاومت و ایستادگی است و جبهه باطل با این اسلام مواجه است.

وی با بیان اینکه جبهه باطل نمی تواند اسلام مقاومت را تحمل کند، افزود: همان هایی که در مقابل ائمه معصومین(ع) ایستادند، امروز نیز در مقابل اسلام مقاومت هستند و می خواهد این جریان را محو کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع)، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان، خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار به ترسیم جایگاه ایران در جهانی که غرب معرفی کرده، پرداختند.

حجت الاسلام فخری با بیان اینکه رهبر انقلاب سه خط و جریان موجود در دنیای امروز را تبیین فرمودند، گفت: خط اول خط انزوای آمریکاست، یعنی آمریکا در حال منزوی شدن است و به سوی نابودی پیش می رود.

وی با اشاره به سند ۲۰۲۵ آمریکا برای رسیدن به جایگاه ام القرای نظام سلطه، خاطرنشان کرد: آمریکا بر اساس این برنامه می خواهد قدرت خودش را در دنیا ثابت کند، اما نمی تواند، زیرا جمهوری اسلامی ایران مانع او شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) با یادآوری اعتراف سیاستمداران آمریکایی مبنی بر بدهکاری و افول اقتصادی این کشور، بیان کرد: تنها یک پرچم در مقابل آمریکا قرار دارد و آن پرچم اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) است که به دست جمهوری اسلامی برافراشته شده و لذا آمریکایی ها نمی خواهند این پرچم در کشورهای دیگر بلند شود.

وی با اشاره به شکست آمریکا در عراق و افغانستان و یمن، عنوان کرد: امروز حزب الله و انصار الله را داریم که در کنار جمهوری اسلامی هستند و قطعا اگر پرچم اسلام و قرآن در همه کشورهای منطقه بلند شود، دیگر جایی برای آمریکا وجود ندارد.

حجت الاسلام فخری، به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی با دخالت مستقیم آمریکا را نشان دهنده همین ترس دانست و گفت: سردار سلیمانی می خواست جبهه مقاومت را در کشورهای اسلامی شکل دهد و لذا از نخستین روزهای جنگ سوریه وارد میدان شد و از حرم اهل بیت دفاع کرد.

وی حوادث اخیر کشور از جمله حادثه شاهچراغ را توطئه دشمن علیه جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: اگر شهدای مقاومت و در راس آنان سردار سلیمانی نبودند، ۱۰ سال پیش شاهد این حوادث در کشور بودیم، زیرا دشمن داعشی آمده بود تا ایران را نابود کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع)، خط دوم را خط انتقال علم، فرهنگ و پیشرفت از غرب به شرق به ویژه خاورمیانه دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی روی پای خودش ایستاده و به ام القرای جهان اسلام تبدیل شده و در صنعت نظامی به آمریکا تنه می زند لذا امروز هر خطری که متوجه آمریکاست از مقاومت و ایستادگی ملت ایران نشان می گیرد.

حجت الاسلام فخری با بیان اینکه خط سوم خط مقاومت و ایستادگی است که از جمهوری اسلامی ایران به دنیا تسری پیدا کرده، گفت: دشمن از مقاومت ما می ترسد و لذا می خواهد خط مقاومت را بشکند.

وی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با فضای مجازی بیش از دنیای حقیقی، خاطرنشان کرد: همین دور بودن جوانان و نوجوانان ما از معلم و مربی و دبیر و استاد اثرات تربیتی خود را گذاشته است و فضای مجازی وارد زندگی آنان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع)، با اشاره به انتشار ۲۸ هزار خبر دروغ علیه جمهوری اسلامی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: دشمن امروز به واسطه فضای مجازی در خانه های ماست و قلب نسل جوان و نوجوان را با دروغ تسخیر کرده است.

وی با بیان اینکه نیمی از عمر ۷۰ و اندی ساله شهید «حسنعلی پورعیسی» در خدمت امام رضا(ع) و احمد بن موسی(شاهچراغ) گذشت، عنوان کرد: انس این شهید بزرگوار با اهل بیت(ع) موجب شد که توفیق شهادت در آخرین روزهای زندگی نصیبش شود./ایسنا

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان