رشت- آستانه اشرفیه امروز میزبان تشییع باشکوه پیکر شهیدی بود که توسط اغتشاشگران با ماشین زیر گرفته شد.

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، شهید مجید یوسفی در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب های اخیر در بندر کیاشهر به شهادت رسید.

راننده خودروی تندر ۹۰ که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود در یک اقدام جنون آمیز با سرعت زیاد به سمت مدافعان امنیت حرکت کرد و سبب شهادت شهید یوسفی شد.

سرهنگ حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان اظهار کرد: به دنبال شهادت یکی از بسیجیان حوزه کیاشهر در ورودی پارک بوجاق، مراتب برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و موقعیت جغرافیایی منطقه، مأموران انتظامی با تشکیل چندین تیم عملیاتی و انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی و پایش دوربین ها و بررسی مسیرهای منتهی به محل وقوع حادثه و همچنین بهره گیری از منابع مردمی موفق شدند خودروی ال نود سفید متهم را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: مأموران پس از بررسی و پایش محیطی و رسیدن به پلاک مورد نظر با استعلام از سامانه های تحت اختیار، موفق شدند خودرو را شناسایی، توقیف و دو متهم این پرونده را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

سرهنگ حسن پور ادامه داد: متهمان برای تکمیل پرونده در اختیار مأموران انتظامی قرار دارند و سپس برای رسیدگی به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان