رشت- فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه تحرکات دشمن کاملاً در رصد فراجا و تحت اشراف اطلاعاتی است، گفت: دشمن همانند گذشته در مقابل ملت ایران شکست می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن شهدای ناجا رشت با اشاره به میزبانی گیلان برای برگزاری این مسابقات گفت: تحرکات دشمن کاملاً در رصد فراجا و تحت اشراف اطلاعاتی است و همانند گذشته دشمن را شکست خواهیم داد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ جلسه قرآن از ابتدای امسال گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۵۰ جلسه جزءخوانی برگزار شد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به احداث ۲۰ یادمان شهدا در کلانترهای انتظامی استان تصریح کرد: تجهیز و توسعه ۵ دارالقرآن و آموزش حدود ۲ هزار نفر از کارکنان و خانواده ها برای حفظ قرآن از دیگر اقدامات برای ترویج این کتاب آسمانی به شمار می رود.

سردار ملکی به توزیع بسته های معیشتی در دوران کرونا اشاره و بیان کرد: در راستای لبیک گویی به فرمان رهبری، ۶ مرحله طرح مواسات را در گیلان اجرا کردیم.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به قرار گرفتن نام وی در لیست تحریم های اروپا و آمریکا گفت: امیدواریم که تمامی اقدامات و فعالیت های ما در راستای جلب رضایت پروردگار باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان