فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به حوزه خدمت رسانی بسیج در مناطق محروم گفت: روستای پرندان اشکور رانشی بوده و در کنار رودخانه قرار دارد که به همین منظور، پروژه گابیون بندی در روستای پرندان اشکور به طول ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، محمداسماعیل حسنی عصر امروز در آستانه گرامیداشت هفته بسیج در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بسیج یادگاری از امام (ره) برای ملت است و از روز شکل گیری بسیج و همواره در همه صحنه های انقلاب، بسیج در صحنه بود و به مردم کمک کرد. 

وی با اشاره به شعار امسال با عنوان «بسیج خدمتگزار مردم» افزود: بسیج با اخلاص و از خودگذشتگی دلسوز و خدمتگزار ملت است. 

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به اینکه بسیج در تمام صحنه ها حضوری فعال دارد، گفت: در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زادایی، پزشکی و حوادث همیشه حضوری چشمگیر داشته است. 

وی از اجرای ۲۶۱عنوان برنامه فرهنگی، عمرانی، خدماتی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در رودسر خبر داد و بیان کرد: این برنامه ها از سوی پایگاهای بسیج محلات و اقشار برنامه ریزی شده که در هفته بسیج در سطح شهرستان اجرایی می شود. 

حسنی با اشاره به حوزه خدمت رسانی بسیج در مناطق محروم افزود: روستای پرندان اشکور رانشی بوده و در کنار رودخانه قرار دارد که به همین منظور، پروژه گابیون بندی در روستای پرندان اشکور به طول بیش از ۱۰۰ متر و ارتفاع چهار متر با اعتبار ۲ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد و اگر این پروژه اجرایی نمی شد طی چند سال اخیر این روستا زیر آب می رفت.

وی از واگذاری یک واحد مسکن محرومین با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان در روستای بی بالان کلاچای خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۵ تن کنسانتره دام در سطح شهرستان رودسر توزیع می شود. 

فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی و اهدای بسته های معیشتی به جامعه هدف تصریح کرد: گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، افتتاح صندوق های قرض الحسنه در مساجد، نشست های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین، برپایی نمایشگاه دستاورد های بسیج و برپایی ایستگاه سلامت از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است. 

وی از اعطای وام خود اشتغالی به ارزش بالغ بر ۲ میلیارد تومان طی هفته بسیج به بسیجیان خبر داد و افزود: برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان