رشت- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اجرای بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در این شهرستان گفت: این برنامه ها در ۳۰۰ پایگاه مقاومت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد نیک فطرت بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های هفته بسیج با اشاره به اینکه مهمترین ابزار در جنگ ترکیبی رسانه است، اظهار کرد: اثرگذاری و میزان نفوذ رسانه در شرایط امروز جامعه بسیار حائز اهمیت است و تبلیغات نقطه آغاز بسیاری از جنگ ها در منطقه است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه اجرایی برای هفته بسیج در نظر گرفته شده است، افزود: این برنامه ها در ۳۰۰ پایگاه مقاومت شهرستان رشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها در ۴ قالب تدوین شده که شامل خدمات رسانی و محرومیت زدایی، جهاد تبیین و نقش آن در این ایام، جهاد فرهنگی و نمایش اقتدار است.

سرهنگ نیک فطرت با بیان اینکه شاخص برنامه های بسیج، پایگاه محور است، عنوان کرد: سیاست سپاه این است که هر پایگاه به عنوان یک رده نظامی و نماینده نظام برای حل مشکلات هر منطقه باشد و ۹۰ درصد برنامه ها ویژه پایگاه های مقاومت طراحی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه های تجمیعی هفته بسیج در گیلان گفت: برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر، رزمایش مواسات توزیع ۵ هزار بسته معیشتی به صورت خودرویی، جشنواره مالک اشتر، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از حافظان و مربیان قرآنی از جمله مهمترین برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه گشت رضویون با هدف تأمین امنیت محلات انجام می گیرد، افزود: این گشت به منظور بررسی و احصا مشکلات و حضور در محلات اجرا می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان