با صدور حکمی غلامرضا امیری به عنوان معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم تکریم و معارفه معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با حضور  سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه نقش کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف کشور بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: این کارگزاران هستند که به حکومت و حاکمیت قوام و قداست می بخشند لذا مسوولان و تمامی خدمت گزاران باید مردم را جزئی از خود دانسته و با آنان ارتباط دقیقی داشته باشند.

حجت السلام والمسلمین احسان الله محمدی با اشاره به نقش رسانه در بازگو کردن نقش سپاه پاسداران در ایجاد آرامش و امنیت در کشور در طول ۴۴ سال گذشته گفت: باید از ظرفیت تمامی رسانه ها به خصوص رسانه های انقلابی در سپاه پاسداران نهایت بهره را برد زیرا استکبار در تلاش است تا نقش سپاه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهد.

به گزارش فارس،  در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ مهدی پارسا تقدیر و سید غلامرضا  امیری به عنوان معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان منصوب شد.

رئیس ستاد کنگره هشت هزار شهید استان گیلان و معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان از جمله سمت های سید غلامرضا امیری می باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان