باتری آیفون 7 پلاس به صورت لیتیوم یون با ظرفیت 1960 میلی آمپر ساعت بوده که به نوعی امکان تعویض باتری آیفون 7 پلاس را غیر ممکن می کند. میزان نگهداری شارژ باتری این دستگاه در سطح مطلوبی می باشد که به نوعی آن را در سطح کیفیت خوبی قرار می دهد. تعویض باتری یکی از عملیات تعمیرات موبایل است که بسیار رایج بوده که با توجه به طول عمر مشخصی که دارند به مرور زمان با خرابی رو به رو خواهند شد و نیاز به تعویض خواهند داشت .امروزه مراکز زیادی تحت عنوان نمایندگی اقدام به این دسته تعمیرات می نمایند. لازم به ذکر است که ضمن تعویض مواردی همچون تعویض باتری از مواردی است که در مراکز زیاد صورت می گیرد. تعمیر اپل واچ و تعمیر آیفون 11 از موارد دیگری است که در این مراکز انجام می شود.

چنانچه که عمر باتری آیفون شما به آخر رسیده و یا مشکل تخلیه سریع باتری دارید و شارژ باتری گوشی زود به زود تخلیه خواهد شد. در این شرایط نیاز به تعویض باتری خواهید داشت. برای بهینه کردن عملکرد باتری، بعد از تعویض باتری، شرایط باتری جدید را بهینه و کالیبره کنید. به این صورت که ابتدا باتری را تا 100 درصد شارژ کرده و سپس باید در حال شارژ است به مدت حداقل 2 ساعت، رها کنید. بعد از آن گوشی خود را از شارژ بیرون بکشید و تا وقتی که گوشی به خاطر تخلیه شارژ خاموش شود شارژ نکنید. حال باتری را یکبار دیگر و بدون وقفه فول شارژ نمایید.

راهنمای کامل تعویض باتری آیفون 7 پلاس iphone 7 plus

نکات مهم پیش از شروع کار تعویض باتری :

  • بهتر است قبل از اقدام به تعویض باتری آیفون، حتما از اطلاعات خود را به صورت یک نسخه ی بک آپ تهیه کنید تا از دست رفتن اطلاعات گوشی خود پیشگیری گردد.این نکته را به خاطر داشته باشید که تعویض مادربرد با یک مادربرد جدید باعث حذف تمامی اطلاعات گوشی شما می شود.

  • سعی داشته باشید قبل از شروع کار تعویض، شارژ گوشی را به زیر 25 درصد رسانده تا در زمان کار هر گونه ضربه و فشاری به باتری باعث انفجار نشود.

  • تخصص و دانش بالا از ویژگی های مهم جهت انجام تعمیرات گوشی های اپل به شمار می رود و در صورتی که مهارت کافی در این زمینه را نداشته باشید، انجام آن را به شما توصیه نمی نماییم.

تعمیر اپل واچ با قیمت مناسب

تعمیرات اپل واچ به وسیله مراکز معتبری صورت می گیرد. مجموعه اپل آچاره به عنوان یکی از مراکز و نمایندگی تعمیرات آیفون بوده که مجهز به گروهی از تکنسین ها و مجرب ترین کارشناسان در واحدهای تعمیر می باشد. به علت مجزا بودن پارت های تعمیر نمایندگی اپل ، کاربران گرامی جهت تعمیر دستگاه خود می بایست به واحد مرتبط با محصول خود مراجعه کنند. اپل واچ از سری محصولات محبوب و با کیفیت برند اپل است کی می توان در سری های مختلف آن را تهیه نمایید. اگر چه این محصولات نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند اما ممکن است موارد مختلفی باعث خرابی در ان ها شود و شما را مجبور به تعمیر اپل واچ نماید. تکنسین های این مجموعه طی سال گذراندن دوره های آموزشی معتبر زیرنظر اساتید بین المللی مشغول به فعالیت هستند. این موضوع باعث شده تا افراد به دانش روز تسلط بالایی داشته باشند و در نتیجه با رضایت بالایی از مشتریان مواجه باشند. شایان ذکر است هزینه ی تعمیر در نمایندگی اپل ، نسبت به سایر مراکز پایین تر است .

تعمیر آیفون 11 به همراه گارانتی و ضمانت 

آیا تا به حال آیفون 11 شما دچار مشکل ششده است؟ این گوشی به عنوان یکی از محصولات محبوب و با کیفیت برند اپل بوده که ممکن است به صورت اتفاقی با مشکلاتی نیز همراه شود. در این شرایط شما را مستلزم به تعمیر آیفون 11 خواهد کرد.به طور کلی ممکن است این گوشی دچار ایرادهایی شود که شما به عنوان یه کاربر، دانش تخصصی لازم رو برای رفع آن را نداشته باشید.  مثلا ممکن است گوشی به طور ناگهانی خاموش شود و یا تاچ آن عمل نکند. با توجه به این که بیشتر مشکلات گوشی های هوشمند از خرابی قطعات داخلی نشأت دارند، توصیه می شود جهت رفع کردن آن از یه تعمیرکار مجرب و دوره دیده درخواست نمایید. مجموعه اپل آچاره به صورت تخصصی و حرفه ای می تواند در این خصوص شما را یاری نماید.









با گسترش حضور گوشی‌ های هوشمند اپل، امروزه بازار تعمیرات گوشی اپل را نیز افزایش داده است. تعمیرات اپل با تمرکز بر نرم ‌افزار و سخت ‌ا فزار این محصولات در مراکز مختلفی صورت می پذیرد. یکی از مراکز معتبر مرکز تعمیرات آیفون اپل آچار است که با بهره گیری از شیوه‌ های نوین تعمیر و ترمیم گوشی ‌های اپل اقدام به تعمیرات انواع گوشی اپل می کند. لازم به ذکر است که در این مرکز تعمیر لپ تاپ را نیز به صورت تخصصی نیز می شود. ایراداتی همچون شکستگی صفحه نمایش یا همان شکستگی Touch، مواجه شدن با قطعی صدا و یا ضعف آنتن وایرلس و یا بسیاری از مشکلات دیگر نیاز از جمله خرابی های گوشی اپل می باشد که در مرکز اپل آچار قابل تعمیر می باشند.

مجموعه اپل آچار از مراکز معتبر جهت تعمیر لپ تاپ اپل و آیفون می باشد که با بهره مندی از متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می کند . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر آیفون 11 و تعمیر اپل واچ خود را به این مرکز بسپارید.برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

برچسب ها : تعمیر اپل واچ,تعمیر آیفون 11,تعویض باتری آیفون 7

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان