به گفته رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، در مرحله دوم رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در هفته بسیج ۴۰ هزار بسته معیشتی در اختیار مردم گیلان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی صبح امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه هفته بسیج یادگار جاودانه امام راحل(ره) است، اظهار کرد: خدمت به مردم برای ما جهادگران فرقی نمی کند، یک روز کار عمرانی و یک روز کار فرهنگی و یک روز امنیت، ما جان خود را در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی فدای مردم عزیز و دین و آرمان خود می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز افتخار داریم در هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی مرحله دوم را برگزار کنیم، گفت: در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مرحله نخست این رزمایش را داشتیم که جهادگران بسیجی در قالب ۸۰۰ گروه جهادی در حال خدمت رسانی هستند و امروز ۴۰ هزار بسته معیشتی را نیز تقدیم می کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در چهار سال گذشته بالغ بر ۲ هزار مسکن مددجویی ساخته شد، افزود: امسال نیز ۵۰۰ خانه محروم نیز ساخته و در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

ابراهیمی با اشاره به آب رسانی ۷۱۲ روستا به مدت ۳۰ ماه بیان کرد: در کمتر از سه ماه بالغ بر ۴۰ کیلومتر لوله گذاری انجام شده و آب شرب را به روستاهای مورد نظر خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب به دنبال بسیجی با کارت شناسایی نیستیم، گفت: هرجا خدمتی انجام می شود و پرچم نظام اسلامی بالا می رود، آن افراد به عنوان جهادگر بسیجی محسوب می شود، چرا که کار را یکی ۲ روزه انجام داده و در بودجه ها صرفه جویی می کنند و این جهاد بسیجی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه شجره طیبه بسیج در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود، افزود: خداوند به این بسیجیان اجر اخروی خواهد داد، ما در کنار مردم هستیم، چه محرومیت، بحران یا ناامنی باشد، جان خود را فدای مردم، رهبری و دین اسلام خواهیم کرد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان