رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان حضور بسیجیان را یکی از رازهای پیروزی در دفاع مقدس برشمرد و گفت: تشکیل بسیج ضامن دوام و قوام انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح شنبه در همایش سراسری اقتدار بسیجیان در رشت، اظهار کرد: تمامی انقلاب های الهی از سه رکن رهبری، مکتب و مردم تشکیل می شود.

وی، زیر بار ظلم نرفتن و استکبارستیزی را رمز موفقیت انقلاب اسلامی برشمرد، افزود: اعتماد حضرت امام (ره) به ملت ایران راز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شکل گیری بسیج به عنوان اثر تاریخی و ماندگار حضرت امام (ره)، بیان کرد: تشکیل بسیج ضامن دوام و قوام انقلاب اسلامی شد.

سردار عبدالله پور با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: یکی از رازهای موفقیت ایران اسلامی در جنگ هشت ساله حرکت جان بر کفانه بسیجیان بود.

وی با اشاره به هجوم نابرابر فرهنگی و رسانه ای دشمن در عرصه های مختلف، افزود: تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور ریشه دوانیده و اجازه نمی دهد که گزندی به این نظام وارد شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حرکت های فرهنگی بسیج در رده های مختلف، بیان کرد: حضور میلیونی مردم در اجتماع اربعین و مراسم مذهبی در ایام مختلف، شکل گرفته از درون مایه بسیج است.

سردار عبدالله با بیان اینکه بسیجی گوش به فرمان رهبری معظم است، گفت: در حوادث و فتنه های اخیر دشمن دنبال جنگ داخلی و خیابانی است اما با هوشیاری مردم بصیر و بسیجیان جان بر کف این حوادث هم برچیده خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان