رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه یکی از عوامل شکست نهضت میرزا نفوذی ها بودند، گفت: تمامی قیام های دینی با آثار سخت و زیانبار نفوذی ها مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر پنج شنبه در کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه نفوذ یکی از عوامل به چالش کشاندن نهضت ها و حرکت های دینی است، اظهار کرد: تمامی قیام های دینی با آثار سخت و زیانبار نفوذی ها مواجه هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه نهضت های دینی با نظام سلطه مبارزه می کنند و همین موضوع باعث می شود که سلطه طلبان به سمت ایجاد نفوذی بروند افزود: اگر قدرت های سلطه نفوذی نسازند افرادی که در داخل نهضت حضور دارند حرکتی می کنند که در مسیر سلطه جویانه است.

وی با بیان اینکه انسان هایی که در نهضت های دینی حضور دارند باید مطیع رهبر و بصیر باشند گفت: نفوذی ها با وجود بهره بردن از مواهب قیام دینی، به ارزش های آن خیانت می کنند و تاریخ از این موارد زیاد دارد.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیز از حضور نفودی ها مستثنی نیست تصریح کرد: بعد از انقلاب، نفوذی ها در بدنه نظام ایجاد شدند و فتنه ۸۸ نماد اظهر حضور نفوذی ها در نظام بود.

وی با بیان اینکه نفوذی ها با بزک کردن نقاط سیاه و کور اجازه نمی دهند جامعه در مسیر رشد قرار گیرد بیان کرد: نفوذی ها عامل ریزش و رویش در جامعه هستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه یکی از عوامل شکست نهضت میرزا نفوذی ها بودند ادامه داد: قیام میرزا از نفوذی ها شکست خورد. آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه پرهبران نهضت ها باید بصیر باشند عنوان کرد: رهبران و مدیران باید تحمل و ظرفیت بالا داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امام خمینی تمام نقاط ضعف را شناخت و مقابل آنها ایستاد ادامه داد: امام پیامبر گونه انقلاب را هدایت کرد و در دنیایی که سلطه جویان ابزار رسانه را در اختیار دارند توانست نظام را حفظ کند و به جایی برساند که در معاملات جهانی قابل برخورد نیست.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی با رهبری چین و روسیه، قدرت های غربی را به افول می کشاند تصریح کرد: مقام معظم رهبری پرچم جمهوری اسلامی را در دست داشته و آن را هدایت می کند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به صورت گسترده با نفوذی ها مواجه بود افزود: انقلاب اسلامی در سایه بصیرت و هوشمندی مردم از آثار مخرب نفوذی ها در امان ماند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان