عضو شورای امنیت ملی با بیان اینکه دشمن از پرورش نسلی به مانند نسل شهید فخری زاده و شهید حججی ها وحشت زده شده است، گفت: نتیجه بصیرت مردم ایران تقدیم شهدایی مثل شهید حمزه علینژاد، آرمان الله وردی، روح الله ...

به گزارش فارس از رشت، سعید جلیلی شب گذشته در دیدار با مردم گیلان در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنی استکبار علیه جمهوری اسلامی از نخستین روزهای آغاز انقلاب شکل گرفته است، اظهار کرد: از وقتی که ملت ما با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دست به یک انقلاب زد دشمنان تلاش کردند تا این نظام شکل نگیرد.

وی با اشاره به استفاده دشمن از تمامی حربه ها برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در همان ۲ سال اول انقلاب شاهد حرکت تروریستی، مقابله با انقلاب و تجزیه طلبانه توسط دشمن بودیم به طوری که ۱۷ هزار نفر در ایران از جمله نخست وزیر، رئیس جمهور و ائمه جمعه گرفته و حتی کسبه ها ترور شدند.

عضو شورای امنیت ملی جنگ تحمیلی را یک جنگ تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: جنگ تحمیلی صدمات و خسارات زیادی را به جمهوری اسلامی ایران وارد کرد و بسیاری از جوانان این مرز و بوم به شهادت رسیدند که سهم گیلان هشت هزار شهید بوده است. 

جلیلی با تأکید بر اینکه اعمال فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی نشان دهنده مقاومت ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته بوده است، تصریح کرد: استکبار هرچه در توان داشت برای نابودی انقلاب انجام داد ولی وقتی مقاومت ملت ایران را دید، راهبرد خود را تغییر و فشار اقتصادی حداکثری را علیه ملت ایران اعمال کرد تا از این طریق نظام را نابود کنند که این اوج وقاحت دشمن است.

وی با بیان اینکه فشار حداکثری دشمن علیه جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه مواجه بوده است، افزود: دشمن از دادن یک پانسمان زخم برای کودکان دریغ کرد ولی در سال گذشته مسوولان آمریکایی در موضع گیری های متعدد اعلام کردند که فشار حداکثری شکست مفتضحانه خورده است.

 

 

به گفته این عضو شورای امنیت ملی، کشورهایی که اکنون شعار آزادی می دهند اکثر کشورهای دنیا را از معامله با جمهوری اسلامی منع کردند و حتی یک بانک را به علت مبادله تجاری با ایران جریمه مالی سنگین کردند.

جلیلی با بیان اینکه آمریکا تصور این حجم از مقاومت توسط مردم ایران را نداشته است، گفت: آمریکا و کشورهای غربی نیروی ایمان در جمهوری اسلامی و مردم را محاسبه نکرده بودند ولی ملت ایران ایستاد و در عرصه های مختلف به موفقیت رسید و اکنون جمهوری اسلامی به جایی رسیده که به قدرت نخست نظامی در خاورمیانه مبدل شده است.

وی جمهوری اسلامی را قدرت نخست منطقه در عرصه های مختلف دانست و بیان کرد: در برهه ای از زمان جمهوری اسلامی توان ساخت یک سیم خاردار را نداشته و آمریکا ورود سیم خاردار را تحریم کرده بود ولی اکنون دشمن می گوید اگر ایران به فلان جنگ وارد شود وضعیت تغییر می کند.

عضو شورای امنیت ملی قدرت استکبار را قدرتی از روی ناتوانی و استیصال دانست و تصریح کرد: می گفتند چرخه سوخت هسته ای در ایران باید متوقف شود، اکنون با غنی سازی جمهوری اسلامی ولی با شرایطی موافقت کردند که این مرهون تلاش های دانشمندانِ نمازشب خوانی مثل شهید محسن فخری زاده، شهریاری و علی محمدی ها بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن از پرورش نسلی به مانند نسل شهید فخری زاده و شهید حججی ها وحشت زده شده است، بیان کرد: دشمن اکنون نگران است تا دوباره نسلی با ایمان قوی و تیکه بر دانش علمی خود در جمهوری اسلامی تشکیل شود، لذا به همین دلیل سعی دارد از طریق فضای مجازی و جنگ ترکیبی بر روی نسل چهارم جمهوری اسلامی تاثیر بگذارد چون از پرورش شهدایی مثل محسن حججی و حامد کوچک زاده ها ترس دارد.

عضو شورای امنیت ملی با بیان اینکه استکبار برای چندمین بار دچار خطای محاسباتی شده است، گفت: القای ناامنی از خود ناامنی خطرناک تر است و دشمن به دنبال القای همین امر در کشور است چون اکنون دیگر گزینه ای بر روی میز نداشته و به استیصال رسیده به همین منظور با چاقو کشی و آشوب در تلاش برای نابودی نظام است.

به گفته جلیلی، امام راحل(ره) فردی بود که تعارف نداشت و جملاتش دقیق بود و بارها گفته بود که ملت ایران از ملت عصر رسول الله با بصیرت تر هستند و این نشان دهنده اوج ولایتمداری ملت است؛ نتیجه این بصیرت تقدیم شهدایی مثل شهید حمزه علینژاد، آرمان الله وردی، عجمیان، مجید یوسفی می باشد.

وی با تأکید بر لزوم مقاومت فداکاری های مردم ایران در دوران دفاع مقدس گفت: اگر ملتی ۴۰ سال توانسته در دوران دفاع مقدس، ۱۷ هزار نفر ترور و فشار حداکثری ایستادگی کند به راحتی می تواند حرکت پیش رونده خود را دنبال کند.

عضو شورای امنیت ملی با بیان اینکه، مفاهیم انقلاب باید در حوزه های مختلف نفوذ کند، تصریح کرد: از همه اساتید خواهش دارم گذشته و آینده جمهوری اسلامی را تحلیل کند چون با جهاد تبیین می توان با ایجاد تشکیک علیه جمهوری اسلامی مقابله کرد.

جلیلی با انتقاد از حضور نخست وزیر کانادا در تجمعات علیه مردم ایران گفت: حضور نخست وزیر کانادا، عکس یادگاری رئیس جمهور فرانسه با یک دلقلک نشان دهنده اوج وقاحت و استیصال استکبار است ولی اکنون ادعای عدم رعایت حقوق بشر در جمهوری اسلامی را دارند در حالی که همین آلمان در دوران دفاع مقدس انواع سلاح های شیمیایی را بر روی مردم مظلوم ایران به ویژه کردستان ریخته است.

وی با اشاره به قدرت پوشالی آمریکا در منطقه بیان کرد: آمریکا امروز می گوید میخواهم از آزادی مردم ایران دفاع کنم ولی اکنون دارو را تحریم کرده و در دوران رژیم پهلوی انواع جنایت را علیه ملت مظلوم ایران انجام داده است به این منظور در این جنگ ترکیبی باید به یک شناخت رسید.

عضو شورای امنیت ملی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس مقاومت کردند و اکنون دشمن جرات ندارد نگاه چپ علیه خاک ایران داشته باشد، افزود: استکبار فهمیده که ایران در حال الگو شدن برای ملت های آزادی خواه است چون در جنگ سخت و نیمه سخت ایستادگی کرده برای همین به سراغ جنگ نرم رفته چون توهم این را دارد و گمان می کند می تواند ملت ایران را در جنگ نرم شکست دهد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان