نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم مطالبات خودشان را به رسانه ها و ائمه جمعه بیان می کنند، گفت: رسانه ها و ائمه جمعه از طریق تریبون نماز جمعه می توانند در کنار یکدیگر، پیگیر مطالبات شهروندان ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات گیلان در مصلی رشت با تاکید بر اینکه داشتن سواد رسانه در جامعه امروز شاید از دانستن بسیاری از سوادها مهمتر باشد، اظهار کرد: رهبری فرمودند جهاد صرفه اسلحه به دست گرفتن نیست و ایشان از جهاد تبیین به عنوان جهاد در عرصه رسانه نام برده و روشنگری کرده اند. 

وی با بیان اینکه دانش رسانه می تواند در بسیاری از مشکلات گره گشا باشد، گفت: در دنیای امروز رسانه ها در خدمت استکبار هستند و گوش به فرمان آنها هستند و آن رسانه ها به افکار آن استعمار به عنوان ارباب خودشان توجه می کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه رسانه ها در کشور ایران بر مبنای اصول دینی حرکت می کنند، افزود: رسانه باید بداند آرمان های دین از فعالان رسانه چه چیزی را می خواهد تا طبق آن عمل کند که این موجب می شود تا داده ها به درستی به جامعه هدف برسد. 

فلاحتی با بیان اینکه فعالان رسانه باید زمان شناس، جغرافیاشناس و تاریخ، شناس باشند چرا که در نوشتار، گفتار و چگونه زیستن آنها تاثیرگذار و عبرت آموز خواهد بود، تصریح کرد: دشمن از طریق غول های رسانه ای که دارد در حال رقم زدن جریانات جدیدی در جوامع مختلف هستند و ذهن مخاطبان را با اخبار مختلف به سمت مسیر منحرف دیگری سوق می دهد تا نقشه های خود را با مدیریت اذهان عملی کنند که در اینجا نقش رسانه ها و انجام فریضه جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه هر جا که مراجعه می کنم مردم مطالبات زیاد و به حقی دارند، گفت: مردم مطالبات خودشان را به رسانه ها نیز بیان می کنند که رسانه ها و ائمه جمعه از طریق تریبون نماز جمعه می توانند در کنار یکدیگر، پیگیر مطالبات شهروندان برای حل مشکلات باشند. 

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان