رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ائمه جماعات باید محور اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی باشند، گفت: باید از ظرفیت علما و ائمه جمعه در مباحث فرهنگی و تربیتی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور ظهر دوشنبه در نشست مجمع و هیئت اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان اظهار کرد: حضرت زهرا (س) اولین مدافع جایگاه ولایت است و اگر اقدامات روشنگرانه ایشان نبود، اثری از اسلام باقی نمی ماند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال تسخیر ذهن و قلب جوانان هستند، بیان کرد: هدف دشمن از این نوع اقدامات القای یاس و دلسردی بین مردم است.

وی ادامه داد: جهاد تبیین مؤثرترین و کارآمدترین روش برای مقابله با نقشه های دشمنان به ویژه جنگ روانی آنها در فضای مجازی است.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه سپاه وظیفه حمایت از برنامه های بسیج در آموزش و پرورش را برعهده دارد عنوان کرد: اقدامات خوبی در حوزه توجه به دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی در آموزش و پرورش انجام شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه بیان کرد: در سال های گذشته ۴۰۰ هزار نیرو وارد آموزش و پرورش شدند که هیچ ارتباطی با معلمی نداشتند که این امر مشکلاتی را برای مردم در حوزه تربیتی ایجاد کرده است.

سردار عبدالله پور افزود: ۱۰ سال از زمان نگارش سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش می گذرد، اما تاکنون این سند در کشور اجرایی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه ائمه جماعات باید محور اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی باشند، گفت: علما و ائمه جمعه در مباحث فرهنگی و حوزه تربیتی نقش و جایگاه مهمی دارند و باید از ظرفیت آنان استفاده شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن در هیچ عرصه ای حتی فرهنگی توان شکست جمهوری اسلامی را ندارد، افزود: دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی می خواهد روی جوانان اثر بگذارد و باید با هوشیاری بیشتر در این حوزه گام برداریم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان