نماینده مردم لنگرود در مجلس:

تمام سازمان ها گرفتار رفتارهای روزمره هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۱:۳۸ چاپ کد خبر: 179982

به گزارش لنگرخبر، پرویز محمدنژاد روز پنج شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی لنگرود که با محوریت بررسی رشد اقتصادی هشت درصد با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد، اظهار کرد: در بحث قانون، به اندازه کافی قانون وجود دارد و برنامه ششم هم دو بار تمدید شد و از درصد پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است.

وی با بیان اینکه قوانین موجود تنظیمی به نوعی اصلاح است، تصریح کرد: امروز در حوزه علم و ثروت و امار برجسته‌ایم اینکه چه چیزی را از لحاظ آکادمیک تحلیل کنیم، مشکلی وجود ندارد.

به گفته نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس، حلقه مفقوده این است که دستگاه‌های اجرایی مقدمات را فراهم کنند اما در حوزه عملگرایی می‌مانیم و ما باید از روزمرگی عبور کنیم.

محمدنژاد با اشاره به اینکه تمام سازمان‌ها گرفتار رفتارهای روزمره هستند، افزود: بستر و زیرساخت‌ها فراهم است اگر واقعا به شهرستان خود ایمان و اعتقاد داریم باید دنبال کارهای بزرگ و زیرساختی باشیم تا مولد و ایجاد درآمد و ارزش افزوده مداوم را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید پروژه‌های تحول‌آفرین محقق شود تا در عین تولید، اشتغالزایی را ایجاد کند، بیان کرد: در حوزه گردشگری و شهرک‌های صنعتی ظرفیت‌های زیادی در شهرستان وجود دارد و بایستی مزیت‌ها در شهرستان شناخته شود.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس با بیان اینکه در خصوص زنجیره ارزش تا به امروز نتوانستیم موفق عمل کنیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی از همین امروز در زمینه معرفی پروژه‌های مهم شهرستان در سامانه ساوانا (سامانه امار و اطلاعات نوین آریا) تلاش مضاعف داشته باشند. /شبستان

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان