رشت- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر لزوم تقویت و بازنگری در تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلاتی همانند ارز و گرانی گفت: برخی از وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند.

سیدکاظم دلخوش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد مثبت دولت سیزدهم در استان گیلان به لزوم تقویت تقویت تیم اقتصادی دولت اشاره و بیان کرد: به دولت سیزدهم و رئیس جمهور اعتقاد ویژه ای داریم اما از سوی دیگر تعهداتی نیز در خصوص وزارتخانه ها داریم که باید صراحتاً اعلام شود.

وی با بیان اینکه بارها در مجلس اعلام کرده ایم اصلاحات لازم و ضروری است، گفت: اگر دولت می خواهد مسئله ارز، اقتصاد، برنامه و بودجه و مشکلات گرانی ها را حل کند باید تیم اقتصادی خود را تقویت کرده و از نیروهای قوی تری استفاده کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با تاکید بر اینکه برخی وزرا عملکرد خوبی ندارند و باید تغییر کنند، اضافه کرد: به عنوان نماینده مردم نمی توانیم سکوت کنیم که هر وزیری بر مبنای سلایق خود عمل کند، تغییر وزرای ضعیف و ناکارآمد مطالبه مردم است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد ناامنی و چندقطبی در کشور، افزود: آرامش، همدلی و وفاق نیاز ضروری امروز کشور است.

دلخوش همچنین به برخی مسائل داخلی استان گیلان و شایعات فضای مجازی مبنی بر تغییر استاندار اشاره و بیان کرد: استاندار گیلان در این مدت با تمام توان تلاش کرده که در خدمت مردم استان باشد.

وی با تأکید بر اینکه نباید به شایعات دامن زد، ادامه داد: کارهای خوبی در استان گیلان شروع شده و در حال انجام است و نباید اجازه داد عده ای با شایعه پراکنی ها و حاشیه پردازی ها، گیلان را از ریل پیشرفت خارج کند.

نماینده صومعه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزل و نصب ها در هر برهه ای از زمان دارای موافق و مخالف است، گفت: معتقدم تا دولت تصمیمی در خصوص وزیر یا استانداری نگرفته ما نباید به شایعه دامن بزنیم.

دلخوش با بیان اینکه در شرایط فعلی نباید مسئولان را در مسیر خدمت به مردم دلسرد کنیم، تصریح کرد: اگر دولت تشخیص دهد که وزیر یا مسئولی تغییر کند این اقدام انجام خواهد شد و نیاز به پیگیری یا گفتن کسی نیست.

وی با تبیین فرآیند تغییر مسئولان توسط دولت افزود: در خصوص این موضوع تاکنون مشورتی با نمایندگان گیلان صورت نگرفته است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان