رشت - فرماندار املش از پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه پل کیازنیک خبر داد و گفت: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه تا اوایل سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

مختار رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند اجرای پروژه کیازنیک املش، اظهار کرد: این پل دو شهرستان املش و لنگرود را به هم متصل می کند در سیل سال ۹۷ تخریب شد و سال ۹۸ روند احداث و بازسازی مجدد آن کلید خورد.

وی با اشاره به نگاه جدی دولت سیزدهم در اجرای پروژه های بر زمین مانده افزود: دولت سیزدهم برای اجرای پروژه های ابتر و نیمه تمام اهتمام جدی دارد و این رویکرد در گیلان و شهرستان املش با جدیت دنبال می شود.

فرماندار املش با بیان اینکه احداث پل کیازنیک با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال ۹۸ شروع شد، گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده و ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه اجرای پروژه پل کیازنیک املش خبر داد و اضافه کرد: طبق تعهدات پیمانکار این پروژه تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به بازدید استاندار از پروژه، افزود: به دلیل اهمیت این پل برای اهالی دو شهرستان املش و لنگرود، در احداث و بهره برداری آن باید سرعت بخشیده شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان