رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا پایان این هفته در گیلان ادامه دارد گفت: بیشترین میزان بارش ها در شبانه روز گذشته در انزلی به ثبت رسیده است.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و باران در نقاط مختلف استان گیلان اظهار کرد: در برخی مناطق جلگه ای گیلان باران و برخی کوهستان ها از جمله جیرنده رودبار برف می بارد.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا پایان این هفته در استان ادامه دارد، افزود: بیشترین میزان بارندگی در شبانه روز گذشته در بندرانزلی به میزان ۱۰.۴ میلیمتر و کمترین میزان بارندگی نیز در لاهیجان به میزان ۴ دهم میلیمتر باریده است.

وی با اشاره به بارش باران ۵ میلی متری در امام زاده اسحاق شهرستان شفت تصریح کرد: در شهرستان صومعه سرا و ماسوله در شهرستان فومن در این مدت ۴ و نیم میلیمتر باران باریده است.

دادرس افزود: در ۱۲ شهرستان دیگر گیلان در شبانه روز گذشته کمتر از ۳ میلیمتر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان بیان کرد: به دلیل بارش باران و سردی هوا ارتفاع موج در دریای خزر ۲۰ تا ۸۰ سانتی متر است و فعالیت های دریانوردی تا پایان هفته مناسب نیست.

وی سردترین نقطه استان گیلان در این مدت را اسب وونی تالش با منفی یک درجه اعلام کرد و گفت: بیشترین دما از لنگرود با ۱۵ درجه سانتی گراد گزارش شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان