رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۱۵ بیمار کرونایی در استان گفت: شهروندان از هرگونه عادی انگاری پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جدیدترین خبرها از وضعیت کرونا در استان گیلان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، ۱۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گیلان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تعداد بستری های کرونایی در گیلان بیان کرد: در مجموع ۲۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری بوده و خدمات لازم را دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه حال عموم بیماران کرونایی مساعد گزارش می شود افزود: ۴ بیمار کرونایی بدحال هستند و در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

مهرابیان با تاکید بر ضرورت پرهیز از ساده انگاری دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: با توجه به سرمای هوا و گسترش بیماری های ویروسی، نیاز است که حفظ سلامت خود و سایر افراد را در اولویت قرار دهیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ترخیص ۱۰ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته گفت: استفاده از ماسک در اماکن شلوغ و پرخطر و همچنین پرهیز از حضور افراد مشکوک و دارای علائم سرماخوردگی در اماکن عمومی ضروری است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان