رودسر- امام جمعه رودسر با اشاره به گلایه همشهریان در زمینه مشکلات بیمارستان این شهر گفت: بیمارستان رودسر نیاز اساسی به اعتبارات برای بازسازی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان گیلان برگزار شد به فرا رسیدن ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب یکی از زمان های ویژه دعا است و اهل تقوا نباید چنین ظرفیت هایی را از دست دهند.

امام جمعه رودسر به برخی از مشکلات این شهرستان از جمله تک بیمارستان شهرستان رودسر اشاره کرد و گفت: این بیمارستان که سبب گلایه شهروندان نیز شده است، نیاز اساسی به اعتبارات خاص برای بازسازی دارد.

حجت الاسلام روحانی در ادامه تصریح کرد: دشمنان در اغتشاشات و حوادث اخیر از مدارس، دانشگاه شروع و به کف خیابان ها آمدند برخی از مدارس این شهرستان هیچ شباهتی به مدارس ندارد و از کمترین امکانات برخوردار است و باید به بحث تعلیم و تربیت بیشتر از این توجه شود.

وی همچنین به کمبود اعتبارات ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای استعدادهای فراوانی در حوزه های مختلف ورزشی است که افتخارات بزرگی برای این شهرستان و استان کسب کرده اند.

امام جمعه رودسربا بیان اینکه موضوع پسماند از اهمیت فراوانی برخوردار است، اضافه کرد: برای پسماند می بایست در سطح استان تصمیم گیری اساسی صورت گیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان