استاندار گیلان حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و گفت: دولت در تمامی عرصه ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا دست در دستان هم بر مشکلات فائق آمده و به پیشرفت ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در پی اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا، استاندار گیلان ظهر امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد.

تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نشان دهنده نقش این نهاد در پیشبرد اهداف انقلاب است
 
استاندار گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه اقدام خصمانه و کینه جویانه اتحادیه اروپا و کشورهای غربی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده استیصال دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دشمن وقتی در تحریم های ظالمانه علیه کشور و ملت، فتنه، آشوبات و اغتشاشات اخیر در کشور با شکست مواجه شد دست به این اقدام خصمانه و از روی ضعف و استیصال زد.

اسدالله عباسی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته و در مقابل اقدامات استکبار را ولایتمداری مردم با بصیرت و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت این نظام مقدس بر محور ولایت، خانواده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و نهادهای انقلابی است لذا وقتی استکبار متوجه نقشه راه درست کشور بر پایه ولایت شدد با تروریستی خواندن سپاه پاسداران اوج ضعف و شکست خود را نشان داد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به برنامه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: دشمنی غرب و اتحادیه اروپا بر همگان مشخص است و این رفتار عجولانه و از روی ناتوانی اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده نقش این نهاد انقلابی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی است به این منظور دولت و سایر ارکان این کشور در کنار نهاد مردمی و انقلابی سپاه بوده و سپاه پاسداران را از خودمان می دانیم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس در شکست داعش و ایجاد امید و انگیزه در بین ملت های آزادی خواه جهان بیان کرد: مکتب سپاه پاسداران پیروی از امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و این نهاد مقدس با شکست غده سرطانی داعش که محصول خود کشور آمریکا است، باعث ایجاد انگیزه و امید در بین ملت های آزادی خواه جهان به ویژه ملت های مسلمان شد.

حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه دولت انقلابی

عباسی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و تصریح کرد: دولت در تمامی عرصه ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا دست در دستان هم بر مشکلات فائق آمده و به پیشرفت کشور در عرصه های مختلف کمک کنیم لذا بر خود وظیفه دانستم که امروز به نمایندگی از دولت در استان گیلان به محضر فرمانده سپاه قدس گیلان آمده و حمایت مجموعه دولت در گیلان را از سپاه اعلام کرده و خود را یک سپاهی می دانیم.

وی با بیان اینکه ثمره انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامیو پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مردم ایران هیچگاه اقدامات سپاه در روزهای کرونایی، ساخت مسکن محرومین، زلزله، سیل و آبرسانی به روستاهای کشور را فراموش نخواهند کرد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان