رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی جامع در حوزه بانوان توانمند شهری و روستایی گفت: باید ظرفیت های بانوان شناسایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مصطفی پور شامگاه دوشنبه در سومین نشست مشاوران بانوان فرمانداری های شهرستان های گیلان، ضمن قدردانی از مشارکت بانوان در امور فرهنگی، اظهار داشت: فعالیت فرهنگی بانوان در این حوزه با وجود امکانات و اعتبارات حداقلی نمونه ای بارز از بهره وری است.

وی با اشاره به لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی جامع در حوزه بانوان توانمند شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت های بانوان در حوزه های مختلف شناسایی شود که داشتن بانک اطلاعاتی درست در این زمینه بسیار تاثیرگزار است.

مصطفی پور با بیان اینکه مشاوران بانوان از ظرفیت های شهرستانی برای پیشبرد اهداف نظام و دولت استفاده کنند، ادامه داد: هر شهرستان می تواند چند اولویت اصلی را با محورها و موضوعات روز جامعه پیش ببرند.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دشمن به روی نوجوانان و دختران کشورمان سرمایه گذاری کرده است، افزود: در طی این سال ها نتوانستیم فرهنگ و آداب و رسوم ارزش های ایرنی اسلامیمان را به این نسل ها انتقال دهیم.

وی جامعه هدف برنامه های فرهنگی را جمعیت خاکستری دانست و تاکید کرد: اگر بتوانیم دختران جوان و نوجوان را که فرزندان این کشور هستند و اسیر تبلیغات پر هزینه دشمن شده اند را جذب کنیم کار مهمی صورت داده ایم.

مصطفی پور کار فرهنگی را پرهزینه تر از کارهای عمرانی عنوان کرد و ادامه داد: باید بیشتر به موضوعات روز و جوانان و نوجوانان جامعه بپردازیم و برای بانوان ایران اسلامی برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان