رشت- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ ترکیبی گفت: برای مقابله با این روش خصمانه نیازمند بهره گیری از ظرافت های  فرهنگی و تربیتی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میرعظیمی ظهر سه شنبه در سومین نشست اعضای کمیته کودک و نوجوان چهل وچهارمین فجر شکوه مند انقلاب اسلامی با اشاره به روی آوردن دشمن به جنگ ترکیبی گفت: برای مقابله با این روش خصمانه نیازمند بهره گیری از ظرافت های فرهنگی و تربیتی هستیم.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بیان اینکه برای ارتقا کیفی برنامه های کانون باید همبستگی و همگرایی بین دستگاه های عضو کمیته این مجموعه را افزایش داد افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اهم برنامه های کانون باشد.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های درنظر گرفته شده در تمامی شهرستان های گیلان بیان کرد: رویکرد برنامه های کمیته کودک ونوجوان ستاد بزرگ داشت دهه فجر استان امیدآفرینی است و برای نشان دادن عظمت ایران اسلامی باید در این مسیر حرکت کنیم.

میرعظیمی با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال یعنی «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» عنوان کرد: این شعار محور برنامه های ما را مشخص کرده و باید موفقیت ها و دستاوردهای نظام در عرصه های مختلف بیان شود.

وی با تاکید بر انعکاس برنامه های درنظر گرفته شده برای دهه فجر در فضای مجازی تصریح کرد: اجرای دقیق برنامه های مصوب این کمیته ضروری است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان