به گفته وزیر ورزش و جوانان، باید در واگذاری پروژه ها مدیریت بهتری داشته باشیم و قبل از واگذاری نرخ گذاری کنیم و تعرفه داشته باشیم که ورزش گران نشود، مجموعه های ورزشی باید به کسانی واگذار شود که ...

به خبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان امروز با حضور اعضای مجمع نمایندگان گیلان با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت وگو کردند. 

سید حمید سجادی در این دیدار با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس اظهار کرد: در وزارت ورزش و جوانان به دنبال تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس هستیم و اینکه از زوایای مختلف نتایج کارها را ببینیم. 

وی با اشاره به فعالیت نمایندگان مجلس در حوزه قانون گذاری افزود: از آنجا که نمایندگان مجلس در لایه های مختلف جامعه حضور دارند و مویرگی کارها را دنبال می کنند اطلاعات خوبی را به ما می دهند و با مشکلات حوزه ورزش و جوانان آشنا هستند. 

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص پروژه های نیمه تمام کشور بیان کرد: اگر بخواهیم منتظر بمانیم تا بودجه دولتی برای تکمیل پروژه ها به ما داده شود شاید چندین سال زمان ببرد و سیاست ما این است که معطل بودجه دولتی نباشیم و از سرمایه گذاران استفاده کنیم که قانون در ماده ۲۷ دست ما را باز گذاشته است. 

به گفته سجادی، باید در واگذاری پروژه ها مدیریت بهتری داشته باشیم و قبل از واگذاری نرخ گذاری کنیم و تعرفه داشته باشیم که ورزش گران نشود، مجموعه های ورزشی باید به کسانی واگذار شود که باشگاه دار باشند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان