نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صادراتی ایران به اوراسیا با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران سازمان، رؤسای اتاق های بازرگانی ایران و روسیه درمرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی آغاز به ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صادراتی ایران به اوراسیا با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران سازمان، رؤسای اتاق های بازرگانی ایران و روسیه و جمعی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه بخشی از توانمندی های صادراتی ایران به اوراسیا با حضور ۴۰ شرکت صنعتی علاقه مند به حضور در بازار تجاری اوراسیا و توانمند در بخش صادرات از استان های گیلان، تهران، مازندران، فارس، کردستان و همدان حضور دارند.

هادی تیزهوش تابان، رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به فراهم بودن بستر لازم به منظور صادرات محصولات و کالاهای تولیدی کشورمان به بازار اوراسیا اظهار کرد: باتوجه به اینکه در اتحادیه اقتصادی اوراسیا، سازمان توسعه تجارت تعرفه ترجیحی هفت هزار و ۵۰۰ قلم کالا را به صفر رسانده این امکان وجود دارد که ایران در مقابل سایر رقبا بتواند برخی کالاها را با قیمت کمتری به بازار روسیه صادر و از روسیه وارد کند.

استانیسلاو سینچنکو، رئیس اتاق بازرگانی و صنعت آستراخان نیز با اشاره به برخی مشکلات پیش رو در تسهیل تجارت دو کشور، اظهار کرد: سابقه تجارت کشورهای ایران و روسیه به صدها سال گذشته باز می گردد و برخلاف گذشته امروزه تجار با قوانین متعدد دست و پاگیر روبرو هستند که باید برای آنها راه حلی جست و به توافق و تفاهم رسید.

علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه تا هفتم بهمن از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی بازدید کنند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان