رشت- استاندار گیلان با اشاره به رتبه نخست گیلان در پرداخت هزینه مازاد درمان بیماران خاص و صعب العلاج در کشور گفت: اتخاذ رویکرد مشابه در سایر بخش های خدمات بیمه ای مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت ایران با تاکید بر ارائه خدمات بیمه ای به صورت متوازن در سطح استان گیلان بیان کرد: بیمه نقش مهمی در امنیت جامعه و خانواده ها دارد لذا برخورداری تمامی مردم از خدمات بیمه ضروری است.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت فراهم کردن بستر مناسب برای ارائه خدمات حضوری و الکترونیکی بیمه سلامت به مردم بیان کرد: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت محور فعالیت های نهادهای بیمه ای بویژه امور بیمه سلامت باشد.

وی با اشاره به انواع خدمات بیمه سلامت گفت: پوشش همگانی بیمه سلامت، تحت پوشش قراردادن خدمات ناباروری، ایجاد صندوق حمایت از بیماری های خاص و صعب العلاج و اجرای نسخه نویسی الکترونیک از جمله مهمترین خدمات دولت در قالب بیمه سلامت است که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

عباسی با اشاره به رتبه نخست گیلان در پرداخت هزینه مازاد درمان بیماران خاص و صعب العلاج در کشور افزود: اتخاذ رویکرد مشابه در سایر بخش های خدمات بیمه ای به منظور افزایش رضایت عموم مطلوب است.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت هزینه ثهای از سوی بیمه سلامت بیان کرد: امیدواریم فعالیت بیمه سلامت در استان به نقطه مطلوب برسد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان