رشت- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه ای از برگزاری اجتماع محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم با حضور باشکوه مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه هفتم بهمن سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه ای از برگزاری اجتماع محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم با حضور باشکوه مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه هفتم بهمن سراسر استان گیلان خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

یک بار دیگر پروژه شیطانی دین ستیزی و اهانت به مقدسات دینی در لوای سلطه استکبار جهانی و حکومت دولت های وابسته به صهیونیسم جهانی، قلب مسلمانان جهان را آزرد و موجب خشم و انزجار ملت مؤمن و خداجوی ایران اسلامی شد.

اقدامات ننگین و هتاکانه دشمنان اسلام و قرآن از سوی آزادگان و مسلمانان جهان به ویژه مردم مسلمان و انقلابی ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ملت شریف ایران روز جمعه خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت به ساحت قرآن کریم به منصه ظهور جهانیان خواهند رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به اطلاع عموم مردم مسلمان و انقلابی استان می رساند که تجمع سراسری محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم، هفتم بهمن در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان و در شهر رشت در مصلی امام خمینی (رحمت الله علیه) برگزار می شود، بی شک حضور گسترده مردم ولایی و مبارز گیلان در این تجمع پاسخی قاطع و صریح به اقدامات شیطانی اهانت کنندگان و هتاکان خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان