رشت - مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف، گفت: جشنواره حبیب به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر پنج شنبه در کارگاه آموزشی هنری و رسانه ای جشنواره حبیب، اظهار کرد: آموزش باید محور همه کارها بویژه فعالیت های هنری و رسانه ای قرار گیرد تا اثرگذار باشد.

وی با اشاره به نامگذاری جشنواره به نام "حبیب"، افزود: نامگذاری حبیب برای این جشنواره ماهیت چند وجهی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جنگ رسانه ای و شناختی دشمن علیه نظام، بیان کرد: نقش هنرمندان و اهالی رسانه در جبهه حق علیه باطل بسیار مهم است.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه روایتگری درست حقایق اصل مهم جهاد تبیین است، گفت: تولیدات رسانه ای و هنری به سمت محوری کردن جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب سوق داده شود.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف ایران قوی است، افزود: دشمن از توانمندی ها، نقاط قوت و قدرت ایران اسلامی می هراسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش های مختلف، بیان کرد: جشنواره حبیب به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازد.

مهدوی با بیان اینکه دشمن ریشه، هویت و باورهای دینی را هدف قرار داده است، اضافه کرد: دشمن با ابزار رسانه و هنر به شکل هنرمندانه و تیز هوشانه ای اغواگری و شبهه افکنی می کند.

وی با اشاره به اغتشاشات و حوادث اخیر در کشور، افزود: دشمن موفقیت خود در مقابله با نظام اسلامی را در نفاق، آشوب و تنش های خیابانی می داند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر مردمی سازی شیء که تبلیغ، بیان کرد: تولیدات رسانه ای و هنری جشنواره حبیب در مردمی سازی نهضت تبیلغ اسلام تلاش کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان