معاون دبیر سازمان دفاع از منافع ملی از برگزاری چهارمین جشنواره تولید ملی با هدف برندسازی و افزایش بازار فروش محصولات داخلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، داوودی عصر امروز در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره تولید ملی در سالن جشنواره منافع ملی در سروش صدا و سیما با بیان اینکه تولیدکنندگان خوبی در کشور و در عرصه های مختلف وجود دارد، اظهار کرد: یکی از ضعف های مهم در حوزه تولید محصولات داخلی بحث برندسازی و معرفی آن محصول به دیگران است لذا تصمیم بر این تا جشنواره تولید ملی را در کشور راه اندازی کنیم. 

وی با اشاره به نقش موثر تولیدکنندگان داخلی در ایجاد اشتغال در کشور گفت: محصول تولید توسط تولیدکنندگان در مرحله ای که باید به مردم معرفی و به دست مصرف کننده می رسید همواره با مشکلاتی به مانند ورود محصولات مشابه خارجی با مشکل مواجه می شد. 

معاون دبیر سازمان دفاع از منافع ملی یکی از اهداف جشنواره تولید ملی را معرفی محصولات داخلی به مردم و آحاد جامعه دانست و افزود: در این جشنواره ملی سعی داریم تا محصولات برتر و برجسته تولید کنندگان را به مردم معرفی کرده و با هماهنگی با صدا و سیما برای هر تولید کننده یک برنامه تلویزیونی ۱۵ دقیقه ای تولید و پخش خواهد شد. 

به گفته داوودی در هر برنامه تلویزیونی با تولید کننده گفت وگو گرفته شد و محصولات تولیدی توسط آن تولید کننده به مردم از طریق شبکه یک سیما معرفی می شود. 

وی از برگزاری نمایشگاه تولید محصولات داخلی در سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد و افزود: با همکاری و مساعدت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در کنار برگزاری جشنواره، نمایشگاهی هم در اردیبهشت ماه سال آینده در محل نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد انزلی برپا خواهد شد. 

معاون دبیر سازمان دفاع از منافع ملی با تاکید بر لزوم توجه به بحث روابط عمومی ها در افزایش فروش محصول و برندسازی بیان کرد: اکثر مدیران واحدهای تولیدی و کارخانجات به بحث روابط عمومی و مدیر روابط عمومی در معرفی و فروش محصول خود بی اهمیت هستند در حالی که در صورت توجه به این حوزه می توان به موفقیت های بزرگی دست یافت. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان