رشت- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه فردای نظام اسلامی با نسل چهارم و پنجم انقلاب رقم می خورد، گفت: کودکان و نوجوانان باورمند تکیه گاه انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلیل میر عظیمی ظهر چهارشنبه در گلزار شهدای سلیمانداراب با بیان اینکه فردای نظام اسلامی با دستان نسل چهارم و پنجمی های انقلاب رقم می خورد، افزود: آینده کشور در دست این نسل است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان به بیانات امام راحل (ره) در سال ۱۳۴۲ اشاره کرد و گفت: پیش بینی بنیان گذار انقلاب اسلامی در این ارتباط که سربازان نظام اسلامی در گهواره ها هستند طی انقلاب مردمی سال ۱۳۵۷ محقق شد و به یقین فرزندان امروز این دیار نیز در جایگاه های مختلف تأثیرگذار یاور و مددکار آینده کشور خواهند بود.

وی بر ضرورت ولایت پذیری و صیانت از آرمان های شهیدان انقلاب تأکید کرد و ادامه داد: حرکت های رو به فردا نیازمند تکیه بر این داشته های ارزش مند معنوی است.

لازم به ذکر است آئین های فجر چهل و چهارم کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ داشت بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در استان گیلان، با تجدید میثاق آینده سازان با معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام مقام این دیار آغاز شد.

مسجد و گلزار شهدای سلیمانداراب شهر رشت نیز پذیرای نسل چهارم و پنجمی های انقلاب اسلامی بود.

اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری نیز از جمله برنامه های آئین یوم الله ۱۲ بهمن، «دکلمه خوانی»، «معرفی کتاب» و «قصه گویی» از بخش های دیگر برنامه های امروز بود.

پخش سرودهای انقلابی و هم خوانی سرود «سلام فرمانده» و حضور در گلزار شهدای سلیمانداراب رشت، قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهدا از دیگر برنامه بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان